waarom schakelt de media box uit als ik de tv via de linker knop heb uitgezet. dit na een aantal uren of eerder
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zo pas je het moment van stand-by aan
Druk op de HOME-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Opties), selecteer Systeem en druk op OK.
Selecteer Wanneer in standby en druk op OK.
Selecteerde gewenste duur en druk op OK.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zo pas je het moment van stand-by aan
Druk op de HOME-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Opties), selecteer Systeem en druk op OK.
Selecteer Wanneer in standby en druk op OK.
Selecteerde gewenste duur en druk op OK.
Hey @roediegoos We zijn al wat dagen verder en ik zie dat Steef je al mooi een tip heeft meegegeven. Heeft dit voor jou ook gewerkt? We horen graag nog van je!
beste mensen, dank voor advies en oplossing. de media box aangepast en kan nu weer altijd de aan/uit knop gebruiken. instelling voor stroomverbruik aangepast in het menu. thanxxxx
Andersom heb ik ook een probleem ontdekt. Ik heb mn LG Oled via HDMI op de Next box aangesloten. De LG schakelde onverklaarbaar op verschillende momenten zichzelf uit. Alle timers/standby instellingen op de LG uitgezet, het probleem bleef.
Bij aanzetten van de LG vraagt de LG "wilt u nu de Set Top Box inschakelen"? Bij Ok op de LG Ab schakelt dan de LG de Next aan. Vervolgens maar eens de Next standby instelling van 6 uur op 24 uur gezet en het uitschakelprobleem was opgelost. De HDMI handshake tussen de LG en Next veroorzaakte dit probleem dus. De Next ging via de timer niet uit maar schakelde wel de LG uit. Pffff.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.