1
Vraag
2
Reacties
evilboppo

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom nog een Mediabox gebruiken

Hallo,

 

Wij hebben thuis een mediabox xl  en kleine digitale ontvanger op de slaapkamer.

Wij hebben ook 2 sony smart tv's.

Op deze beide tv's de Ziggo go app geinstalleerd dit werkt op allebeide tv's super goed. Je gebruikt ook maar 1 afstands bediening en het opnemen werkt ook gewoon. Okay je kunt geen radio luisteren en het beeld is ook niet volledig 1080p maar dat boeit ons niet zo.  Sinds we Ziggo Go hebben geinstaleerd hebben we beide mediaboxen van he stroomnet gehaald. Waarom leverd Ziggo nog stoomslurpende mediaboxxen terwijl je gewoon via de Go app tv kunt kijken. Ontwikkel de Go app door zodat je ook 4k kunt kijken of radio kunt luisteren. 

Groet Benno

 

23 Reacties 23
Enneb

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb de mini gehad maar ik vond de beeldkwaliteit echt niet goed, de normale next geeft veel scherper beeld.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Enneb  schreef:

Heb de mini gehad maar ik vond de beeldkwaliteit echt niet goed, de normale next geeft veel scherper beeld.


Hoe lang is dat geleden?

Inmiddels zijn er wel een aantal updates geweest.

Enneb

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb vorige een mini gekregen maar het beeld is ook na de updates bij lange na niet zo scherp als de next. Close ups zijn prima maar bv bij voetbal niet scherp ook normale tv uitzendingen zijn niet zoals bij de gewone next kleuren zijn ook mooier het gehele beeld is helderder,  daarom na een paar dagen is de mini retour gegaan, coax is tot op heden nog steeds (veel) beter dan via internet.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik ervaar dat toch anders, maar mogelijk ben ik minder kritisch. Ik ga van een andere op box uit dan de Mini.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic