De laatste dagen heb ik last van het vastlopen van Netflix op de next mini.
Netflix start op je krijgt de profielen te zien maar dan kan je niks meer. De afstandsbediening werkt niet meer en alles staat dan vast. Het huisje werkt dan gelukkig nog wel om weer terug te komen. Het enige wat werkt is de stroom van de next mini afhalen. Daarna start Netflix weer normaal echter de vraag is voor hoe lang want de laatste tijd dus een aantal maal moeten resetten.
Kunnen jullie hiernaar kijken en/of oplossen?
Groeten
Erik
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb precies hetzelfde met de mediabox Next.
Ben ook zeer geïnteresseerd in een oplossing............
Gr.
Goedemiddag @Mexflex80 en @Paul68
Wat jammer te vernemen dat jullie beide problemen hebben met het opstarten van Netflix via de Next Mini.
Nu zie ik dat er de afgelopen dagen ook niemand in het topic is langsgeweest voor support 😞
Hebben jullie allebei al eens geprobeerd om de Next box te herstarten naar fabrieksinstellingen via het hoofdmenu? Daarna moet er ook op de Apps weer opnieuw worden ingelogd, en ik ben dan ook benieuwd of je daarna de app weer zonder problemen kan opstarten.
Ik heb daar ook last van. Na opstarten Next mini deed hij het inderdaad weer. Volgende dag weer niet. Ik vraag mij af of het te maken heeft met het feit dat je via Ziggo nu ook Netflix kan aanschaffen.. Het zou niet moeten kunnen, maar toch...
Heb inmiddels de Next box teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw opgestart. Daarna opnieuw ingelogd in Netflix. Totnutoe werkt de app weer goed. Ik hoop dat dat zo blijft. Als dat niet zo is, laat ik weer van me horen.......
Jamyla, dank voor jouw advies.
Terugzetten naar fabriekinsrwlkingen werkte inderdaad. Moest wel van alle apps het wachtwoord opnieuw invoeren, maar het werkte wel.
Ik heb de reset niet gedaan maar het probleem is ook niet meer voorgekomen, voor mij dus opgelost nu.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.