Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Mexflex80
Level 5

Waarom loopt Netflix vast op Next mini?

De laatste dagen heb ik last van het vastlopen van Netflix op de next mini. 

Netflix start op je krijgt de profielen te zien maar dan kan je niks meer. De afstandsbediening werkt niet meer en alles staat dan vast. Het huisje werkt dan gelukkig nog wel om weer terug te komen. Het enige wat werkt is de stroom van de next mini afhalen. Daarna start Netflix weer normaal echter de vraag is voor hoe lang want de laatste tijd dus een aantal maal moeten resetten.

Kunnen jullie hiernaar kijken en/of oplossen?

Groeten

Erik

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
7 Reacties 7
Paul68
Level 6

Ik heb precies hetzelfde met de mediabox Next. 

Ben ook zeer geïnteresseerd in een oplossing............

Gr.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Mexflex80 en @Paul68 

Wat jammer te vernemen dat jullie beide problemen hebben met het opstarten van Netflix via de Next Mini.

Nu zie ik dat er de afgelopen dagen ook niemand in het topic is langsgeweest voor support 😞 

Hebben jullie allebei al eens geprobeerd om de Next box te herstarten naar fabrieksinstellingen via het hoofdmenu? Daarna moet er ook op de Apps weer opnieuw worden ingelogd, en ik ben dan ook benieuwd of je daarna de app weer zonder problemen kan opstarten.

0 Kudos
Rozzi
Level 1

Ik heb daar ook last van. Na opstarten Next mini deed hij het inderdaad weer. Volgende dag weer niet. Ik vraag mij af of het te maken heeft met het feit dat je via Ziggo nu ook Netflix kan aanschaffen.. Het zou niet moeten kunnen, maar toch...

0 Kudos
Paul68
Level 6

Heb inmiddels de Next box teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw opgestart. Daarna opnieuw ingelogd in Netflix. Totnutoe werkt de app weer goed. Ik hoop dat dat zo blijft. Als dat niet zo is, laat ik weer van me horen.......

Jamyla, dank voor jouw advies.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@Paul68  Fijn dat Netflix weer vloeiend werkt na een fabrieksreset 🙂 Super!
@Rozzi  Heb je daadwerkelijk een fabrieksreset uitgevoerd? Want opnieuw opstarten, of wel uit-aan zetten is de truc niet.

Je drukt op het tandwieletje, gaat dan naar instellingen - fabrieksinstellingen. Wil je dat gaan testen?

0 Kudos
Rozzi
Level 1

Terugzetten naar fabriekinsrwlkingen werkte inderdaad. Moest wel van alle apps het wachtwoord opnieuw invoeren, maar het werkte wel. 

0 Kudos
Mexflex80
Level 5
Topicstarter

Ik heb de reset niet gedaan maar het probleem is ook niet meer voorgekomen, voor mij dus opgelost nu.

0 Kudos