Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Fred198854532
Level 1

Waarom loopt Netflix vast op Mediabox Next bij scrollen in "Binnenkort beschikbaar"?

Wanneer we proberen te scrollen naar rechts in de sectie "Binnenkort beschikbaar" op Netflix, loopt de app vast. Direct naar b.v. "mijn lijst" en daarin scrollen levert geen problemen op. 

Box en tv zijn met de AB van de Next dan nog wel uit te zetten, andere knoppen reageren verder nergens meer op.

 

Dit probleem doet zich voor alleen voor met de Netflix app op de 2 Mediaboxen Next die wij hier gebruiken, overige streaming apps werken prima.

 

Wat we al geprobeerd hebben:

Alle stekkers van de TV’s, Next-boxen en internetverbinding eruit gehaald en opnieuw aangesloten.
Fabriek reset uitgevoerd op beide Mediaboxen Next.


Het probleem treedt alleen op via de Mediabox Next. Op de laptop werkt Netflix probleemloos.
Op een Android TV met de Netflix-app is er ook geen enkel probleem.


Dit lijkt erop te wijzen dat het probleem specifiek zit in de Netflix-app die Ziggo aanbiedt via de Mediabox Next.

 

Vraag:
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, of is dit een bekend issue?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Fred198854532
Level 1
Topicstarter

Dit probleem is exact gelijk aan wat ik ervaar op de mediabox next: https://forums.xfinity.com/conversations/xfinity-app/netflix-app-freezes-at-coming-soon-selections/6...


0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Fred198854532, uiteraard hoort alle functionaliteit wel te werken bij Netflix.

Je hebt al een goede analyse gedaan. Wij hebben hier ook een simulatie gedaan op een Mediabox Next en een Next Mini. Het valt wel op dat de app iets langzamer werkt dan gebruikelijk, maar de app loopt niet vast als wij scrollen door 'binnenkort beschikbaar'.

Zou je toch nog eens de fabrieksreset willen uitvoeren?

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Update: We hebben je Mediaboxen uitgelezen, en dit ziet er inderdaad niet goed uit. We hebben ondanks dat de simulatie hier wel goed gaat een ticket aangemaakt voor verder onderzoek @Fred198854532.

We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

0 Kudos
Evank
Level 1

Beste Marco,

wij ervaren exact hetzelfde probleem. Kun je ook bij ons kijken wat er aan de hand is? Bedankt. 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Evank, bedankt voor het doorgeven. We zien ook veel meldingen op jouw Mediabox Next. We nemen de gegevens mee in het onderzoek.

0 Kudos
Evank
Level 1

Fijn! Dankjewel 

0 Kudos