Wanneer we proberen te scrollen naar rechts in de sectie "Binnenkort beschikbaar" op Netflix, loopt de app vast. Direct naar b.v. "mijn lijst" en daarin scrollen levert geen problemen op.
Box en tv zijn met de AB van de Next dan nog wel uit te zetten, andere knoppen reageren verder nergens meer op.
Dit probleem doet zich voor alleen voor met de Netflix app op de 2 Mediaboxen Next die wij hier gebruiken, overige streaming apps werken prima.
Wat we al geprobeerd hebben:
Alle stekkers van de TV’s, Next-boxen en internetverbinding eruit gehaald en opnieuw aangesloten.
Fabriek reset uitgevoerd op beide Mediaboxen Next.
Het probleem treedt alleen op via de Mediabox Next. Op de laptop werkt Netflix probleemloos.
Op een Android TV met de Netflix-app is er ook geen enkel probleem.
Dit lijkt erop te wijzen dat het probleem specifiek zit in de Netflix-app die Ziggo aanbiedt via de Mediabox Next.
Vraag:
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, of is dit een bekend issue?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit probleem is exact gelijk aan wat ik ervaar op de mediabox next: https://forums.xfinity.com/conversations/xfinity-app/netflix-app-freezes-at-coming-soon-selections/6...
Goedemiddag @Fred198854532, uiteraard hoort alle functionaliteit wel te werken bij Netflix.
Je hebt al een goede analyse gedaan. Wij hebben hier ook een simulatie gedaan op een Mediabox Next en een Next Mini. Het valt wel op dat de app iets langzamer werkt dan gebruikelijk, maar de app loopt niet vast als wij scrollen door 'binnenkort beschikbaar'.
Zou je toch nog eens de fabrieksreset willen uitvoeren?
Update: We hebben je Mediaboxen uitgelezen, en dit ziet er inderdaad niet goed uit. We hebben ondanks dat de simulatie hier wel goed gaat een ticket aangemaakt voor verder onderzoek @Fred198854532.
We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Beste Marco,
wij ervaren exact hetzelfde probleem. Kun je ook bij ons kijken wat er aan de hand is? Bedankt.
Goedemiddag @Evank, bedankt voor het doorgeven. We zien ook veel meldingen op jouw Mediabox Next. We nemen de gegevens mee in het onderzoek.
Fijn! Dankjewel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.