Ik kan sinds kort geen 4k content meer zien op de Netflix app. Ik heb een premium abonnement.
Hbo en Disney+ toont wel 4k content.
Op de Chromecast en tv Netflix app wordt wel 4k getoond dus het is alleen op de next app
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost, tv invoer signaal extra aangezet op de hdmi poort waar de next op staat. Kennelijk heb ik deze vorige week uitgezet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De enige mij bekende reden dat Netflix geen 4k toont met een premium abonnement is de bandbreedte.
Wat geeft de verbindings test via de app aan of direct via een browser https://fast.com/nl/
Is de Next bekabeld verbonden of via Wifi, nu weet ik dat de Disney plus app nog hogere eisen stelt dan Netflix mogelijk moet de Netflix app opnieuw worden geinstalleerd als eerste kan het helpen de Next helemaal stroomloos te maken dus ook de stekker uit de wandcontactdoos.
De bandbreedte is uitstekend, zoals ik al aangaf geeft de Disney+ app wel 4k beeld.
@GeurtsenRG schreef:De bandbreedte is uitstekend, zoals ik al aangaf geeft de Disney+ app wel 4k beeld.
U heeft ook gereageerd in een ander topic heeft u de daar gegeven opties gelezen?
Juist omdat het enkel de Netflix app via de Next betreft wil ik nogmaals aanraden om de Next een keer uit en aan te zetten.
Verder geeft Netflix zelf via deze link de nodige informatie waarbij ik u wil wijzen op punt 6 staan de instellingen in de account omgeving nog goed. En hoe staat uw Next ingesteld betreffende de beeldkwaliteit.
Geeft de Netflix app bij de informatie alleen de HD label aan met andere woorden hoe constateert u dat er geen 4K wordt getoond? Heeft u specifieke titels als voorbeeld want lang niet alles is in 4K resolutie beschikbaar.
De Next is al gereset naar fabrieksinstellingen. De resolutie voorkeur staat op 4k tv. De aangeboden content van Netflix is video:3.07 Mbps/1080 / Codec HDR10 voor de titel Fool me once welke zeker weten 4k is. Het beeld is ook niets meer dan HD.
De Next build in app MBO max en Disney+ geven wel 4k door.
Opgelost, tv invoer signaal extra aangezet op de hdmi poort waar de next op staat. Kennelijk heb ik deze vorige week uitgezet.
@GeurtsenRG schreef:Opgelost, tv invoer signaal extra aangezet op de hdmi poort waar de next op staat. Kennelijk heb ik deze vorige week uitgezet.
Vreemd dat alleen Netflix hierdoor problemen gaf mooi dat het is opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.