Waarom zijn er bij verschillende series maar 3 of 4 afleveringen van een heel seizoen beschikbaar.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als dat SkyShowtime series zijn, dan kun je via een SkyShowtime abonnement verder kijken, de 1e afleveringen krijg je gratis te zien om te kijken of het wat voor je is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als dat SkyShowtime series zijn, dan kun je via een SkyShowtime abonnement verder kijken, de 1e afleveringen krijg je gratis te zien om te kijken of het wat voor je is.
@ceesh1 Die beperking heb je niet i.c.m. een Vodafone mobiel abonnement.
Misschien iets om over na te denken ?
Ik heb een gecombineerde abonnement met vodafoon. Tevens de duurste abonnement vorm .
grt Cees
Het betreft onder andere Berlin Station
Dat klopt zoals al is aangegeven. Skyshowtime via het entertainment menu is een soort reclame zuil. Via de Mediaboxen of app zult u nooit meer zien.
U kunt als extra pakket Skyshowtime activeren en dan daar een account aanmaken met deze gegevens logt u in bij de Skyshowtime app dan kunt u wel alles zien. Dus ter herhaling u moet via de Skyshowtime app zelf kijken voor het volledige aanbod.
@ceesh1 met duurste abonnement wordt TV Max bedoeld? Ook dan zou via beheer streamingdiensten een account bij Skyshowtime aangemaakt kunnen worden.
@ceesh1 Ik heb Vodafone en Internet Start + TV Compleet en zie gewoon 3 seizoenen en alle afleveringen in mijn gratis SkyShowtime.
@Buurman wel even goed benoemen dat dit niet via het entertainment menu is maar via de Skyshowtime app!!
Via het entertainment menu of dat nu op een mediabox is of de Ziggo Go app blijft het aanbod beperkt.
Nee hoor @RoWi. op mijn PC app, Ipad app, kanaal 157 op de Next Mini en het via entertainment menu op de Next Mini zie ik alle 3 seizoenen en bijbehorende afleveringen van die serie benoemd door de TS.
@RoWi. Wel de juist informatie verstrekken. Namelijk via het entertainment menu is SkyShowtime gewoon beschikbaar.
Op de Media Box Next (Mini).
Inloggen met onthouden op SkyShowtime App eenmalig.
In het Entertainment menu, gewoon de serie kijken, dan gaat erna automatisch vanuit entertainment menu, verder in SkyShowtime.
Dit werkt gewoon zo.
@Template wat ik schrijf is correct, voor het volledige aanbod dient men de Skyshowtime app te gebruiken. Dat geeft Ziggo zelf overal aan, dat je vanuit het entertainment menu naar de app wordt gestuurd veranderd daar niets aan.
@Buurman helder dan is deze specifieke titel via elke methode volledig beschikbaar. Maar blijkbaar enkel met een Skyshowtime account. Zonder te kunnen inloggen zie ik echt maar 3 afleveringen.
@RoWi. Inderdaad als je via website ziggogo.tv inlogt dan is inderdaad die keuze beperkt.
Via deze weg maak ik geen gebruik van ZiggoGo, maar ik gebruik op de windows PC en Ipad de app en met de Next Mini Entertainment en maak dan de keuze SkyShowtime of ik ga rechtstreeks naar kanaal 157.
Waar zou je via de website gaan kijken terwijl de app gewoon beschikbaar is voor je medium (PC, phone of tablet) ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.