1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ceesh1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Waarom kan ik van een serie niet het complete seizoen zien via Ziggo?

Waarom zijn er bij verschillende series maar 3 of 4 afleveringen van een heel seizoen beschikbaar. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79177Posts
  • 5353Oplossingen
  • 23717Likes

Als dat SkyShowtime series zijn, dan kun je via een SkyShowtime abonnement verder kijken, de 1e afleveringen krijg je gratis te zien om te kijken of het wat voor je is.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79177Posts
  • 5353Oplossingen
  • 23717Likes

Als dat SkyShowtime series zijn, dan kun je via een SkyShowtime abonnement verder kijken, de 1e afleveringen krijg je gratis te zien om te kijken of het wat voor je is.

Buurman

Level 15
  • 1160Posts
  • 56Oplossingen
  • 1068Likes

@ceesh1 Die beperking heb je niet  i.c.m. een Vodafone mobiel abonnement. 

Misschien iets om over na te denken ? 

Krijg Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone

ceesh1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb een gecombineerde abonnement met vodafoon. Tevens de duurste abonnement vorm .

grt Cees

ceesh1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Het betreft onder andere Berlin Station

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Dat klopt zoals al is aangegeven. Skyshowtime via het entertainment menu is een soort reclame zuil. Via de Mediaboxen of app zult u nooit meer zien.

U kunt als extra pakket Skyshowtime activeren en dan daar een account aanmaken met deze gegevens logt u in bij de Skyshowtime app dan kunt u wel alles zien. Dus ter herhaling u moet via de Skyshowtime app zelf kijken voor het volledige aanbod.

@ceesh1 met duurste abonnement wordt TV Max bedoeld? Ook dan zou via beheer streamingdiensten een account bij Skyshowtime aangemaakt kunnen worden.

Buurman

Level 15
  • 1160Posts
  • 56Oplossingen
  • 1068Likes

@ceesh1 Ik heb Vodafone en Internet Start + TV Compleet en zie gewoon 3 seizoenen en alle afleveringen in mijn  gratis SkyShowtime. 

Schermafbeelding 2024-02-03 121613.png 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@Buurman wel even goed benoemen dat dit niet via het entertainment menu is maar via de Skyshowtime app!!

Via het entertainment menu of dat nu op een mediabox is of de Ziggo Go app blijft het aanbod beperkt.

Buurman

Level 15
  • 1160Posts
  • 56Oplossingen
  • 1068Likes

Nee hoor @RoWi.  op mijn PC app, Ipad app, kanaal 157 op de Next Mini en het via entertainment menu op de Next Mini zie ik alle 3 seizoenen en bijbehorende afleveringen van die serie benoemd door de TS.

IMG_1068.jpegIMG_1067.jpeg

Template

Level 17
  • 2934Posts
  • 66Oplossingen
  • 967Likes

@RoWi. Wel de juist informatie verstrekken. Namelijk via het entertainment menu is SkyShowtime gewoon beschikbaar.

Op de Media Box Next (Mini).

Inloggen met onthouden op SkyShowtime App eenmalig. 

In het Entertainment menu, gewoon de serie kijken, dan gaat erna automatisch vanuit entertainment menu, verder in SkyShowtime. 

Dit werkt gewoon zo. 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@Template wat ik schrijf is correct, voor het volledige aanbod dient men de Skyshowtime app te gebruiken. Dat geeft Ziggo zelf overal aan, dat je vanuit het entertainment menu naar de app wordt gestuurd veranderd daar niets aan.

@Buurman helder dan is deze specifieke titel via elke methode volledig beschikbaar. Maar blijkbaar enkel met een Skyshowtime account. Zonder te kunnen inloggen zie ik echt maar 3 afleveringen.

Screenshot_20240203-132733~2.png

Template

Level 17
  • 2934Posts
  • 66Oplossingen
  • 967Likes

@RoWi. Wat jij zegt tegen @Buurman was compleet incorrect. Zoals @Buurman het zei klopt het, daarop reageerde ik naar jou toe. Dus het doet er zeker toe. 

Buurman

Level 15
  • 1160Posts
  • 56Oplossingen
  • 1068Likes

@RoWi. Inderdaad als je via website ziggogo.tv inlogt dan is inderdaad die keuze beperkt. 
Via deze weg maak ik geen gebruik van ZiggoGo, maar ik gebruik op de windows PC en Ipad de app en met de Next Mini Entertainment en maak dan de keuze SkyShowtime of ik ga rechtstreeks naar kanaal 157.

Waar zou je via de website gaan kijken terwijl de app gewoon beschikbaar is voor je medium (PC, phone of tablet) ?