Klopt het dat je maar enkele afleveringen kan zie bij skyshowtime met een ziggo abonnement
**reactie aangevuld door moderator
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja dat kan kloppen. In ieder geval via het Entertainment menu. Wie TV Max af neemt of Skyshowtime als keuzepakket kan in ieder geval via de Skyshowtime app alles zien als dit wordt geactiveerd via Mijn Ziggo.
Voor klanten wie dit niet hebben kunnen in November " Het beste van..." zien.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja dat kan kloppen. In ieder geval via het Entertainment menu. Wie TV Max af neemt of Skyshowtime als keuzepakket kan in ieder geval via de Skyshowtime app alles zien als dit wordt geactiveerd via Mijn Ziggo.
Voor klanten wie dit niet hebben kunnen in November " Het beste van..." zien.
@Garihd Via Movies&Series, dus niet Movies&Series(X)L, is toch sowieso van bepaalde content die onder SkyShowtime valt een sneak preview (vaak wat afleveringen) te zien.
Via Entertainment menu, vaak(dus niet altijd) een seizoen of twee, onder de noemer Het beste van
@Template schreef:@Garihd Via Movies&Series, dus niet Movies&Series(X)L, is toch sowieso van bepaalde content die onder SkyShowtime valt een sneak preview (vaak wat afleveringen) te zien.
Via Entertainment menu, vaak(dus niet altijd) een seizoen of twee, onder de noemer Het beste van
Zover ik het nu verder volg kunnen bijvoorbeeld TV Start klanten dat beste van ook niet zien. Voor November is het in ieder geval voor meer klanten open gezet.
Als je TV Compleet klanten bedoeld dan is dat zover ik weet inderdaad het geval. Dus ook dan klopt het was de topic starter beschrijft.
@Garihd Tot nog niet zo lang geleden kon een TV-Start klant nog Movies&Series of Movies&SeriesXL nemen.
Heeft een TV-Start klant, Movies&Series genomen dan blijft dit zo tot die klant een wijziging aanbrengt of laat aanbrengen door Ziggo.
TV-Start met Movies&Series, zou hetzelfde moeten zijn als TV-Compleet, echter dan zonder 7 dagen terug kijken van lineaire zenders.
@Template ik schrijf toch nergens dat dit niet zo is, en daar gaat de vraag niet over.
Er is door @Ajs62 niet genoemd welk TV abonnement er wordt afgenomen. Er is wel een label gebruikt maar dat zegt niet zoveel.
Het is heel eenvoudig zo dat het klopt dat afhankelijk van het abonnement niet alles van Skyshowtime is te zien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.