Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Ajs62
Level 2

Waarom kan ik niet alle films en series via SkyShowtime bekijken?

Klopt het dat je maar enkele afleveringen kan zie bij skyshowtime met een ziggo abonnement

Om het volledige aanbod van SkyShowtime te bekijken heb je een TV Max abonnement nodig of de gratis extra Movies&Series L. Heb je enkel TV Complete met Movies&Series, dan krijg je preview content van SkyShowtime te zien in het Entertainment menu
Rikst_0-1701937500595.png

**reactie aangevuld door moderator

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Garihd
Level 17

Ja dat  kan kloppen. In ieder geval via het Entertainment menu. Wie TV Max af neemt of Skyshowtime als keuzepakket kan in ieder geval via  de Skyshowtime app alles zien als dit wordt geactiveerd via Mijn Ziggo. 

Voor klanten wie dit niet hebben kunnen in November " Het beste van..." zien.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Garihd
Level 17

Ja dat  kan kloppen. In ieder geval via het Entertainment menu. Wie TV Max af neemt of Skyshowtime als keuzepakket kan in ieder geval via  de Skyshowtime app alles zien als dit wordt geactiveerd via Mijn Ziggo. 

Voor klanten wie dit niet hebben kunnen in November " Het beste van..." zien.

0 Kudos
Ga naar reactie
Template
Level 17

@Garihd Via Movies&Series, dus niet Movies&Series(X)L, is toch sowieso van bepaalde content die onder SkyShowtime valt een sneak preview (vaak wat afleveringen) te zien.

Via Entertainment menu, vaak(dus niet altijd) een seizoen of twee, onder de noemer Het beste van 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Template  schreef:

@Garihd Via Movies&Series, dus niet Movies&Series(X)L, is toch sowieso van bepaalde content die onder SkyShowtime valt een sneak preview (vaak wat afleveringen) te zien.

Via Entertainment menu, vaak(dus niet altijd) een seizoen of twee, onder de noemer Het beste van 

Zover ik het nu verder volg kunnen bijvoorbeeld TV Start klanten dat beste van ook niet zien. Voor November is het in ieder geval voor meer klanten open gezet.

Als je TV Compleet klanten bedoeld dan is dat zover ik weet inderdaad het geval. Dus ook dan klopt het was de topic starter beschrijft.

0 Kudos
Template
Level 17

@Garihd Tot nog niet zo lang geleden kon een TV-Start klant nog Movies&Series of Movies&SeriesXL nemen.

Heeft een TV-Start klant, Movies&Series genomen dan blijft dit zo tot die klant een wijziging aanbrengt of laat aanbrengen door Ziggo.

TV-Start met Movies&Series, zou hetzelfde moeten zijn als TV-Compleet, echter dan zonder 7 dagen terug kijken van lineaire zenders. 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Template ik schrijf toch nergens dat dit niet zo is, en daar gaat de vraag niet over.

Er is door @Ajs62 niet genoemd welk TV abonnement er wordt afgenomen. Er is wel een label gebruikt maar dat zegt niet zoveel.

Het is heel eenvoudig zo dat het klopt dat afhankelijk van het abonnement niet alles van Skyshowtime is te zien.

0 Kudos