1
Vraag
2
Reacties
TjeerdW

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is volume Sonos arc niet meer regelbaar met de Next afstandsbediening?

Sinds vandaag kan ik opeens het volume van mijn Sonos Arc niet meer met de afstandsbediening van de mediabox next regelen. Aantal maanden terug ook al het geval toen wel werkend gekregen maar weet niet meer hoe. Model nummer van de arc weet ik niet. Nog meer mensen dit probleem?

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
TV2

Level 7
  • 147Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes

Probeer de arc opnieuw te koppelen via de instellingen. Druk op de afstandsbediening op het huisje. Ga vervolgend naar instellingen. ( de op een na laatste tab met het tandwieltje) Kies beeld en beluid en dan koppel afstandsbediening aan andere apparaten en vervolgens rechts kies een ander.

Woody36

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Geen Sonos maar wel van mijn Samsung soundbar is sinds vanmiddag het volume niet meer via de ab van de Ziggo mediabox te regelen. Kreeg eerder een melding (vanuit de tv zelf) dat voordat ik een ander geluidssysteem kon koppelen, eerst de huidige speaker ontkoppeld moest worden?? De melding verdween vanzelf. Zowel op mijn tv als in de mediabox staat de Samsung soundbar gekoppeld. Opnieuw koppelen verhelpt het probleem niet.

Woody36

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik las in een ander draadje een oplossing om de batterijen van de ab er even uit te halen. Die van mij had ik net vernieuwd.

Na ze weer een paar minuten eruit gehaald te hebben en daarna weer terug te hebben gestopt, werkte ook de volumeregeling (incl. mute) weer normaal!

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

Hey @TjeerdW! Als je het niet meer werkende krijgt, staan er altijd mensen paraat je te helpen 😄
Zo te zien heb je ook al wat tips meegekregen, hebben ze ook geholpen? We horen graag nog van je!

TjeerdW
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas werken de oplossingen niet. Sonos arc model nummer kan ik niet vinden en ontkoppelen lukt niet.