1
Vraag
2
Reacties
RoS

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom is Videoland ‘TV Gemist’ niet beschikbaar op de Mediabox Next?

Bij Videoland heb ik het gratis abonnement waarmee je een week RTL-programma’s kunt terugkijken. Dit werkt prima online, op de iPad en op de telefoon, maar niet via de app van Ziggo. Als ik de app Videoland op de tv opstart, of naar kanaal 151 ga, vraagt de app om in te loggen. Als ik klik op ‘Inloggen’, krijg ik een koppelcode te zien. Als ik vervolgens deze koppelcode in de app op mn iPad invoer, krijg ik de volgende melding in de app op tv: Je hebt geen actief Videoland-abonnement.

Moet de app bij Ziggo geupdatet worden, zodat ook klanten met alleen een TV-gemist-abonnement kunnen inloggen? Of is er iets anders aan de hand?

Vroeger keek ik die programma’s terug voor de RTL XL-app, maar die is nu overgenomen door Videoland.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Garihd

Level 16
  • 2541Posts
  • 80Oplossingen
  • 1451Likes

Rtl bied via Videoland inderdaad TV gemist zonder kosten aan. 

Verder is het volgens deze pagina https://hulp.videoland.com/article/koppelen-met-koppelcode niet mogelijk om TV gemist te koppelen.

*Met TV Gemist kun je niet op de Playstation 4 en tv-ontvanger kijken.

Dit is dus een restrictie vanuit RTL/Videoland. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 10056Posts
  • 587Oplossingen
  • 2830Likes

via wat heb je dat abonnement ?

zover ik weet bied videoland geen gratis abonnementen aan

Garihd

Level 16
  • 2541Posts
  • 80Oplossingen
  • 1451Likes

Rtl bied via Videoland inderdaad TV gemist zonder kosten aan. 

Verder is het volgens deze pagina https://hulp.videoland.com/article/koppelen-met-koppelcode niet mogelijk om TV gemist te koppelen.

*Met TV Gemist kun je niet op de Playstation 4 en tv-ontvanger kijken.

Dit is dus een restrictie vanuit RTL/Videoland. 

RoS
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, die disclaimer had ik niet gezien. Opgelost 👍🏼

Garihd

Level 16
  • 2541Posts
  • 80Oplossingen
  • 1451Likes

@RoS met een Next in combinatie met TV Compleet of Max kunt u ook tot 7 dagen terugkijken op de RTL kanalen. Via Ziggogo.tv of de Ziggo Go app kunt u ook tot 7 dagen terugkijken in het geval van TV Start.

RoS
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Garihd, klopt, bedankt, maar dan kan ik de reclames niet doorspoelen 😊 Via de app zijn de reclames een stuk korter.

MR_CHIP

Level 19
  • 12404Posts
  • 137Oplossingen
  • 4223Likes

stel je hebt programma's die je vaker wilt zien kun je ze beter dan gewoon opnemen

Template

Level 16
  • 2624Posts
  • 64Oplossingen
  • 859Likes
Garihd

Level 16
  • 2541Posts
  • 80Oplossingen
  • 1451Likes

@MR_CHIP  schreef:

stel je hebt programma's die je vaker wilt zien kun je ze beter dan gewoon opnemen

Dan moet je wel minimaal TV Compleet afnemen. En het is nog onbekend wat de topicstarter afneemt. Zijn huidige manier is prima en goedkoper.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic