1
Vraag
2
Reageer en help mee
Tremonti

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom heb ik een tv storing? Kabels controleren heeft geen zin!

Waarom heb ik eens in de zoveel tijd last van digitale ruis op mijn tv?! Omdat Ziggo weer aan het emmeren is met de kanalen! Bellen met de helpdesk heeft geen zin, je kabels controleren ook niet. Het licht gewoon aan Ziggo ?
2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
En toch ligt het meestal aan je kabels/aansluitingen. Ziggo verandert die frequenties niet vaak.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Tremonti, welkom op onze Community.

Wat steefb zegt klopt, maar dat maakt het niet minder vervelend. Waarschijnlijk is het probleem al een tijdje onbehandeld en stapeld de ergernis zich op. Dat snappen we echt! Maar wanneer je van te voren de keuze maakt dat kabels controleren geen zin heeft, dan komt dat ook altijd uit.

Wanneer wij geen goed signaal leveren dan gaan wij daar altijd wat aan doen. Je kan heel snel vaststellen of er bij ons iet misgaat of dat het toch in huis zit. Sluit eens een andere coax kabel (ik kan een test kabel met kabelkeur keurmerk gratis sturen) rechtstreeks aan tussen de TV of Mediabox en onze hoofdaansluiting in de woning. Dus zonder splitters en versterkers. Is er dan nog steeds blokkerig beeld? Dan zit het probleem al in de kabels naar de woning en komen wij het oplossen. Is het probleem rechtstreeks aangesloten opgelost, dan zit de oorzaak ergens in je eerder aangesloten binnenhuisbekabeling. We helpen je daar ook mee verder in de vorm van adviezen 🙂 Je kan ook een monteur bestellen die dit tegen betaling allemaal uit handen neemt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic