Hallo Tremonti, welkom op onze
Community.
Wat steefb zegt klopt, maar dat maakt het niet minder vervelend. Waarschijnlijk is het probleem al een tijdje onbehandeld en stapeld de ergernis zich op. Dat snappen we echt! Maar wanneer je van te voren de keuze maakt dat kabels controleren geen zin heeft, dan komt dat ook altijd uit.
Wanneer wij geen goed signaal leveren dan gaan wij daar altijd wat aan doen. Je kan heel snel vaststellen of er bij ons iet misgaat of dat het toch in huis zit. Sluit eens een andere coax kabel (ik kan een test kabel met kabelkeur keurmerk gratis sturen) rechtstreeks aan tussen de TV of Mediabox en onze hoofdaansluiting in de woning. Dus zonder splitters en versterkers. Is er dan nog steeds blokkerig beeld? Dan zit het probleem al in de kabels naar de woning en komen wij het oplossen. Is het probleem rechtstreeks aangesloten opgelost, dan zit de oorzaak ergens in je eerder aangesloten binnenhuisbekabeling. We helpen je daar ook mee verder in de vorm van adviezen
🙂 Je kan ook een monteur bestellen die dit tegen betaling allemaal uit handen neemt.