Vanaf 3 nov gaat het bij mij fout.
monteur geweest alles gemaakt, Top.
vanaf 19 nov begint het mis te gaan. Geen internet, bellen, wordt geregeld, krijg coulanceregeling. Top. Bij mijn eerste factuur is de korting te zien en ik kan nu gelijk fi1m (101-104) kijken.
niks kijken. Totaal niets te zien.
Bellen zou worden geregeld.
Niks, na 8x bellen zouden ze een monteur sturen.
Monteur belt dat hij niks voor mij kan doen aangezien het een software probleem is.
Krijg 26 dec mail dat mijn abonnement voor Fi1m is geregeld.
Dus niet. Vanaf 26 dec neemt mijn box niks meer op ook niet mijn geplande opnames.
Begin jan 2021 weer gebeld zouden één resetten. Komt allemaal goed. Gisteren kom ik er achter dat ik geen abonnement heb dat ik kan opnemen. Ook bestaande opnames kan ik niet meer kijken. Via messenger bericht gestuurd geen antwoord.
Vandaag gebeld ivm mijn probleem. Komt er nog een probleem bij. AL mijn opnames zijn weg. Heel erg aangezien er opnames staan van de WO2 over Indonesië Code CS8400
Nog erger, ik kan niet meer via de app naar Netflix.
Ik ben een trouwe betalende klant die elke maand €92,- betaal maar niks geleverd krijg.
Misschien willen ze mij kwijt als klant dan zijn ze goed op weg.
Coulance regeling zou hier zeker op zijn plaats zijn maar mij telefonisch contact zou ook helpen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
Heel wonderlijk maar sinds gisteren is alles goed. Fijn dat het werkt weet allen niet voor lang.
Heeft mij behoorlijk aantal telefoontjes gekost om het geregeld te krijgen.
Via messenger bericht gekregen dat ze zouden kijken misschien hebben ze er naar gekeken en de fout hersteld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @indiaan2003,
Welkom op de Community!
Zo te lezen heb je behoorlijk wat nare ervaringen gehad.
Van deze opsomming van problemen wordt niemand vrolijk natuurlijk.
Allereerst excuus daarvoor.
We zijn inmiddels een paar dagen verder, je topic krijg ik nu pas voor ogen.
Zo te lezen was er inderdaad wat met het abonnement aan de hand.
Gister is dit hersteld.
Heb je in de tussentijd nog reactie gehad via messenger?
En merk je dat de Next weer werkt zoals het hoort?
Hoi,
Heel wonderlijk maar sinds gisteren is alles goed. Fijn dat het werkt weet allen niet voor lang.
Heeft mij behoorlijk aantal telefoontjes gekost om het geregeld te krijgen.
Via messenger bericht gekregen dat ze zouden kijken misschien hebben ze er naar gekeken en de fout hersteld.
indiaan2003 wrote:Hoi,
Heel wonderlijk maar sinds gisteren is alles goed. Fijn dat het werkt weet allen niet voor lang.
Heeft mij behoorlijk aantal telefoontjes gekost om het geregeld te krijgen.
Via messenger bericht gekregen dat ze zouden kijken misschien hebben ze er naar gekeken en de fout hersteld.
Daar ben ik blij om @indiaan2003
Heel fijn dat het nu goed werkt.
Wel sorry dat dit zoveel telefoontjes heeft gekost.
Mocht er in de toekomst onverhoopt wat zijn, dan mag je uiteraard ook een topic op de Community plaatsen.
Hier helpen we graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.