Weet iemand waarom het gecodeerde kanaal 399 wordt doorgegeven in het ongecodeerde Kabel TV-pakket (netwerk-ID 4444)? Het levert alleen maar een zwart beeld op.
Piet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zou er gecodeerd op 399 te krijgen moeten zijn, Piet? Ik 'm niet in het zenderoverzicht. Overigens zie ik nu dat Nickelodeon Ukraine er ook niet in staat.
Reclame pagina voor ziggo sport, stilstaand beeld.
Het lijkt me dat het geen zin heeft om kanaal 399 gecodeerd door te geven in het Kabel TV-pakket met netnummer 4444. Kabel TV-abonnees kunnen via netnummer 4444 alleen ongecodeerde zenders ontvangen, en bovendien kunnen ze geen abonnement nemen op het (gecodeerde) Ziggo Sport Totaal-pakket.
Piet.
Goedemorgen @Piet vd Vooren, de 'info card' van Ziggo Sport Totaal op kanaal 399 zou inderdaad zonder codering doorgegeven moeten worden.
Ik ga dit intern doorgeven. Bedankt voor de tip! 😄
-
402 wordt ook gecodeerd weergegeven via 4444 kabel tv
Op de tijden dat er gelijktijdig twee 'Europese' wedstrijden van Nederlandse clubs worden uitgezonden wordt kanaal 402 wel ongecodeerd doorgegeven. Op andere tijden is dit kanaal inderdaad gecodeerd.
Piet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.