Weet iemand wat het betekent als het aan/uit lampje van de Mediabox Next rood brand ?
Ziggo gebeld, maar degene die ik aan de lijn had wist het ook niet, ook niet na navraag.
Alles werkt prima, TV internet doen het allemaal naar behoren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als ik het goed begrijp @Godelieve brandt het rode lampje wel nog steeds, maar werken je diensten wel naar behoren?
Staat de box ook in de eco modus, en als dat zo is, wat gebeurt er als je naar snelle start schakelt? Kun je de box eens terug zetten naar de fabrieksinstellingen?
Ik heb alles wat je noemde zojuist gedaan maar het lampje brandt nog steeds rood. In het begin (ongeveer 1 jaar geleden, ik weet het niet meer precies) heb ik dit allemaal al gedaan, ook zonder resultaat.
Alle diensten werken nog steeds, gelukkig, naar behoren.
@zanger en @Godelieve, ik heb zojuist even gecontroleerd of er acties zijn gedaan in de case. Er is gevraagd om informatie die ik zojuist weer heb aangeleverd. We gaan nu op jullie Mediabox Next controleren of we vreemde zaken in de logfiles zien.
Fijn in ieder geval dat de Next nog wel gewoon functioneel is! 😄 We houden jullie op de hoogte.
Dank u wel voor de informatie.
Dank. Nu alleen nog wit lampje bij mij
Sinds 2 dagen brand het aan/uit lampje weer rood.
Dat rode lampje lijkt een eigen leven te leiden @zanger en daar zijn we natuurlijk niet van gediend! We zijn hier mee aan de slag gegaan en hebben dit issue uitgezet naar de juiste partijen, Dit onderzoek is opgepakt en loopt nu, en zodra wij hierover een update hebben dan delen we deze natuurlijk met jou!
Ik hoop dat dit ook voor mijn probleem met het rode lampje geldt?
Uiteraard mag ook het rode lampje op jouw Next geen eigen leven leiden @Godelieve en nemen we jou mee in de ontwikkelingen. Goed dat je dit aangeeft!
Kennelijk is er wat gevonden, want het aan/uit lampje brandt nu al een week weer gewoon wit.
@Judith Bij mij is het lampje nog steeds rood!
Goedemorgen @Godelieve, de case voor het oplossen van het probleem staat nog steeds open. Als er een update is, dan laten we je het direct weten! 😄
Hartelijk dank voor de info. Het lampje brandt nog steeds rood. Af en toe midden in de nacht omstreeks 3 of 4 uur, zie ik wanner de tv uitstaat een wit lampje branden. Vorige week (1x) en vorige maand (ook 1x) brandde even voor ongeveer 10 minuten tijdens het tv kijken een wit lampje. Daarna werd het weer rood.
Misschien hebben jullie wat aan deze informatie?
Hier weer even een update @Godelieve. 😄
Er wordt op de achtergrond nog druk gezocht naar een oplossing voor dit probleem. Gelukkig werkt de box verder wel naar behoren. 😄 Als er meer informatie is, dan laten we dit hier gelijk weten.
Bedankt voor de update. De box werkt tot op heden nog steeds naar behoren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.