Al maanden blijft er niks staan in mijn kijklijst.
Het aanvinken lukt, er staat ook toegevoegd aan je kijklijst.
Maar zodra je naar je kijklijst gaat is het programma weg.
Heel soms lukt het wel om er een programma in te zetten maar ineens is mijn lijst weer leeg.
Ik heb al tig keren contact gehad maar de een wist niet dat er een kijklijst bestond. De ander heeft mij nu een nieuwe modem en mediabox gestuurd (ook omdat de mediabox bromde), helaas werkt de kijklijst nog niet.
Bij het installeren van de mediabox kwam er heel vrolijk de melding dat je programma's in een kijklijst kon zetten, helaas dit werkt ook niet.
Ik mis door het niet goed functioneren vaak een programma.
Wat kan er worden gedaan en wanneer gaat Ziggo dit probleem eindelijk aanpakken?
Al 2 keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ontzettend vervelend en ik zie dat je ook in het topic hier hebt vermeld en goed dat je even eigen topic hebt gestart.
Heb je de Media Box Next en of Mini als even van de stroom gehaald, paar minuten.
Als dat niet werkt via de Knop naar naar tandwiel op rechts en dan naar tabblad Systeem en dan onderaan Fabrieksinstellingen, als je code niet is veranderd 4 x 0 0 0 0
Je opnames blijven bewaard alleen de inlog Apps gaan verloren.
Lukt dit niet dan kan ik altijd nog een Community Moderator voor je raadplegen.
Laat het maar even weten dan met een @ en mijn naam dan zie ik je reactie sneller.
Hi @Claudia101,
Balen dat je kijklijst niet werkt zoals het zou moeten. Nu zie ik dat @Dave je al wat handige tips heeft gegeven heb je daar wat aan gehad? Of heb je nog hulp vanuit ons nodig? Laat het weten 🙂
Ik heb een informatieve link gevonden die wellicht verklarend voor u kan werken:
Kan specifiek programma niet toevoegen aan kijklij... - Ziggo Community
Ik heb hieronder zoals u ziet een zin geciteerd die hopelijk antwoord geeft op uw vraag:
''De oplossing was voor mij eenvoudig maar niet gebruiksvriendelijk: Alle items uit de kijklijst weggegooid en daarna kon ik alle programma's weer toevoegen.''
Geachte Claudia, mocht het toch voorkomen dat voor u de onderstaande door mij geschreven en door mij geplaatste oplossing voor u niet te dienen is als oplossing heb ik een tweede oplossing die ik in het archief gevonden heb, namelijk:
Voordat u programma's, series of films aan uw kijklijst kunt toevoegen en u er dan ook zeker van kunt zijn dat deze in uw kijklijst blijven staan moet u eerst wel een kijklijst-account aanmaken. Alleen zo kunt u, uw opgeslagen tv uitzendingen in uw kijklijst bewaard staan laten in uw kijklijst.
Dit heb ik al meerdere keren gedaan.
Gister stonden er ineens programma's in de kijklijst die ik er maanden geleden heb ingezet. Lijst weer leeg gemaakt en er weer programma's ingezet. Een paar blijven er in staan maar een aantal blijven er niet in staan.
@Roland kan dit doorzetten naar de juiste mensen @Claudia101 en in het topic wat @panda_snorkel deelt is het algemeen topic, waar de meerdere klachten staan over dit probleem. Omdat je nu een eigen topic bent gestart, is het handig het hier te houden via @Roland
@panda_snorkel dank je voor je link, heb meteen even opgeslagen. 👍🏻
Hi @Claudia101,
Die kijklijst werkt echt niet zoals het zou moeten. Ik vroeg mij alleen af of je de kijklijst via de Ziggo go app gebruikt of rechtstreeks via de mediabox?
heb je ook al in Ziggo go gekeken of daar wel de kijklijst gevuld is ?
en heb je wel het juiste profiel geselecteerd ?
Beide
Ja natuurlijk
@Claudia101 schreef:
Dit heb ik al meerdere keren gedaan.
Gister stonden er ineens programma's in de kijklijst die ik er maanden geleden heb ingezet. Lijst weer leeg gemaakt en er weer programma's ingezet. Een paar blijven er in staan maar een aantal blijven er niet in staan.
Kijklijst kan ook door afgelopen programma's op 0 staan dan blijft het plaatje wel staan maar wordt niet aangevuld, je kan die door op Alles weer geven weghalen. Dat er bug in je Media Box zit is duidelijk, ik ga hem weer even vermelden bij medewerker.
Hi @Claudia101!
Heel naar dat het allemaal niet wil lukken met de kijklijst! Snap dat dit enorm frustrerend is!
Ik ben even gaan zoeken voor je en zie dat er een issue is en dat betekent dat er gezocht wordt naar een oplossing. Ik heb alleen nu dus geen oplossing voor je.. We houden het hier in de gaten en zodra er een update is, dan laten we het je gelijk weten!
Hi @Claudia101
We hebben vernomen van de oplospartij dat het probleem niet meer zou mogen voorkomen. Kun je laten weten of alles inderdaad weer in kannen en kruiken is?
Een andere tip: niet een oplossing voor je probleem, maar misschien wel handig om te gebruiken:
Als je een programma "opneemt" i.p.v. in de "kijklist" te zetten, kun je hem afkijken en de reclame doorspoelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.