Vraag
Reacties
Msloot
Level 8

Waarom blijf ik onterechte herinneringen ontvangen over het activeren van SkyShowTime?

Ik krijg dit maar niet aan de praat..ik kan wel kijken naar

skyshowtime .maar volgens ziggo nog steeds niet geactiveerd..

Screenshot_20250516_104249_Vodafone & Ziggo.jpg

Screenshot_20250516_104306_Chrome.jpg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
8 Reacties 8
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Msloot - ik begrijp uit je berichtje dat je herinneringen blijft ontvangen van ons over het activeren van SkyShowTime. Irritant!


Je geeft aan dat het wél werkt, dus dat is fijn. Er staat momenteel nog een ticket open waarbij klanten herinneringen blijven ontvangen voor het activeren van het pakket terwijl dit dus al het geval is.

Ik heb ook jouw gegevens doorgezet ten behoeve van dit onderzoek.

 

Tot die tijd kan je de herinneringen negeren, mijn excuses voor het ongemak hiervan. 


Als er een update is in het lopende onderzoek zal ik het uiteraard aan je laten weten.

Steefb
Level 20

Dit probleem is ook nog maar 9 maanden oud, je kan niet verwachten van Ziggo dat het nu al opgelost zou zijn toch?

 

Re: 'Herinnering: activeer je streamingsdienst' on... - Ziggo Community

0 Kudos
Karel.
Level 17

Voor de duidelijkheid:

  1. Kijk je naar het volledige SkyShowtime aanbod via de SkyShowtime app met een eerder verkregen SkyShowtime account bij het eerder activeren waarmee je kan inloggen?
  2. Of kijk je naar het beperkte SkyShowtime aanbod via het menu ENTERTAINMENT in de Next (mini)

Het 2e punt kan nogal verwarrend zijn en je onterecht te laten denken dat het wel actief is en werkt. Het aanbod in het menu ENTERTAINMENT is meer bedoeld om te tonen wat je van SkyShowtime kan verwachten.

0 Kudos
Msloot
Level 8
Topicstarter

Kijk via app

0 Kudos
poelwest
Level 1

Goeiemiddag,

Ook ik heb inmiddels een stuk of 6 à 8 mailtjes gekregen over het activeren van mijn skyshowtime account gekregen.

Heb hier ook al over gebeld met klantenservice, meer dan een maand geleden en kreeg het antwoord dat ik hier ook heb gelezen.

Maar...dit gáát nu wel heel lang duren en is inderdaad super irritant.

 

Ik las dat er al klanten geholpen zouden zijn met een oplossing..graag zou ik daar ook wat van merken.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hey @poelwest - erg irritant dat je steeds deze mailtjes krijgt van ons, sorry daarvoor. Ik heb je gegevens zojuist nogmaals intern onder de aandacht gebracht.

0 Kudos
poelwest
Level 1

Dank hiervoor, ik hoop dat het nu snel opgelost wordt.

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Welmoed  schreef:

 erg irritant dat je steeds deze mailtjes krijgt van ons, sorry daarvoor. Ik heb je gegevens zojuist nogmaals intern onder de aandacht gebracht.


 

Nou dat zal vast wel helpen. (Sarcasme mode aan).

Re: 'Herinnering: activeer je streamingsdienst' on... - Ziggo Community

 

Steefb_0-1751906859514.png

 

0 Kudos