Ik krijg dit maar niet aan de praat..ik kan wel kijken naar
skyshowtime .maar volgens ziggo nog steeds niet geactiveerd..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Msloot - ik begrijp uit je berichtje dat je herinneringen blijft ontvangen van ons over het activeren van SkyShowTime. Irritant!
Je geeft aan dat het wél werkt, dus dat is fijn. Er staat momenteel nog een ticket open waarbij klanten herinneringen blijven ontvangen voor het activeren van het pakket terwijl dit dus al het geval is.
Ik heb ook jouw gegevens doorgezet ten behoeve van dit onderzoek.
Tot die tijd kan je de herinneringen negeren, mijn excuses voor het ongemak hiervan.
Als er een update is in het lopende onderzoek zal ik het uiteraard aan je laten weten.
Dit probleem is ook nog maar 9 maanden oud, je kan niet verwachten van Ziggo dat het nu al opgelost zou zijn toch?
Re: 'Herinnering: activeer je streamingsdienst' on... - Ziggo Community
Voor de duidelijkheid:
Het 2e punt kan nogal verwarrend zijn en je onterecht te laten denken dat het wel actief is en werkt. Het aanbod in het menu ENTERTAINMENT is meer bedoeld om te tonen wat je van SkyShowtime kan verwachten.
Kijk via app
Goeiemiddag,
Ook ik heb inmiddels een stuk of 6 à 8 mailtjes gekregen over het activeren van mijn skyshowtime account gekregen.
Heb hier ook al over gebeld met klantenservice, meer dan een maand geleden en kreeg het antwoord dat ik hier ook heb gelezen.
Maar...dit gáát nu wel heel lang duren en is inderdaad super irritant.
Ik las dat er al klanten geholpen zouden zijn met een oplossing..graag zou ik daar ook wat van merken.
Hey @poelwest - erg irritant dat je steeds deze mailtjes krijgt van ons, sorry daarvoor. Ik heb je gegevens zojuist nogmaals intern onder de aandacht gebracht.
Dank hiervoor, ik hoop dat het nu snel opgelost wordt.
@Welmoed schreef:erg irritant dat je steeds deze mailtjes krijgt van ons, sorry daarvoor. Ik heb je gegevens zojuist nogmaals intern onder de aandacht gebracht.
Nou dat zal vast wel helpen. (Sarcasme mode aan).
Re: 'Herinnering: activeer je streamingsdienst' on... - Ziggo Community
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.