1
Vraag
2
Reacties
gies

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Waarderingscijfer films in de gids

Sinds recent is er ineens geen waarderingscijfer voor films (IMDB?) meer te zien bij de info van FILM1 (alle 4 van het abo) . Wil men verdoezelen dat er veel B en C filmsaangeboden worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13999Posts
  • 1176Oplossingen
  • 6111Likes
Hey all.

Het is bekend/klopt dat de waardering-cijfer van IMDB momenteel niet meer wordt laten zien. Dit heeft te maken met de afspraken tussen IMBD en ons. Het is nog niet duidelijk of we de cijfers weer kunnen laten zien in de toekomst of niet.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Aad367

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zoiets viel mij gisteren ook al op! Namelijk in tv gids is bij de films geen imdb rating meer te vinden. Ik vond het super handig. Waarom is dit weg Ziggo?
Steefb

Level 20
  • 15674Posts
  • 2966Oplossingen
  • 7112Likes
https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-256/toekomst-film1-aanbod-42717

Gianna Ziggo Moderator
56 reacties
1 dag geleden 15 juli 2019

Wat het aanbod qua Film1 betreft is dit niet in onze handen. Film1 zorgt zelf voor het aanbod en het vernieuwen hiervan.
Wij geven alleen het signaal van Film1 door. Als je vragen hebt over het aanbod van Film1 kun je het beste hierover contact opnemen met Film1 zelf.
Aad367

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Maar hoe zit het dan met de tv gids waarin de imdb ratings ook verdwenen zijn?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23381Posts
  • 1046Oplossingen
  • 7392Likes
Film1 contect wordt veranderd door de nieuwe distributeur, alles zal op de schop gaan en opnieuw worden ingedeeld, je hebt best kans dat het wel weer terug komt, maar dat de begin fase per augustus even sober wordt weergegeven tot de constructie weer kan worden opgebouwd. En imdb de eigenaar is Amazon, je hebt best kans dat er weer nieuwe gesprekken komen met Film1 voor doorgifte.
Aad367

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Misschien ben ik niet on-topic maar ik bedoel de normale gids met zenders als rtl4 en dergelijke. Hierin wordt sinds een aantal dagen ook geen rating meer weergegeven...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23381Posts
  • 1046Oplossingen
  • 7392Likes
Oke, nu begrijp ik hem.

Ik ga dat even navragen en zal dit hier wel even vermelden als ik meer weet.

Aad367 ik heb het even nagevraagd, en dit wordt Intern ook even doorgezet wordt vervolgd.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13999Posts
  • 1176Oplossingen
  • 6111Likes
Hey all.

Ik kreeg een berichtje van Dave- , of ik me hier even mee wilde bemoeien. En hier ben ik dan!
Eerlijk? Ik heb echt nooit geweten dat we iets met ratings lieten zien. Mijn collega's om me heen ook niet :sweat_smile:. Zelf gebruik ik dit dus ook helemaal niet.

Maar als het nu gemist wordt, is het dus wel iets dat gebruikt werd en moet dit natuurlijk wel snel worden uitgezocht! Ik heb dit intern dus snel doorgezet en navraag gedaan over wat er aan de hand is en wat hiermee gaat gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13999Posts
  • 1176Oplossingen
  • 6111Likes
Hey all.

Het is bekend/klopt dat de waardering-cijfer van IMDB momenteel niet meer wordt laten zien. Dit heeft te maken met de afspraken tussen IMBD en ons. Het is nog niet duidelijk of we de cijfers weer kunnen laten zien in de toekomst of niet.
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De IMDB waarderingen zijn typisch Amerikaans. Veel geweld en bloed zorgt automatisch voor een hoge waardering. Is er een stukje bloot in te zien, dan keldert die.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic