1
Vraag
2
Reacties
ChiefB

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waar kan ik "Indiana Jones and the Dial of Destiny" bekijken?

Wilde van de week graag Indiana Jones and the Dial of Destiny kijken in het Entertainment gedeelte maar kwam er achter dat dat alleen via Disney+ kan, maar als ik deze titel in de app of web Ziggo go opzoek kan het wel via Pathé Thuis. Hebben andere dit ook ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Garihd

Level 17
  • 2767Posts
  • 87Oplossingen
  • 1578Likes

@ChiefB  schreef:

Kom er net achter dat als je Indiana opzoek geeft ie Disney+ aan maar als je naar beneden gaat je het dan ook via Pathé Thuis kan zien, 'probleem' opgelost. Iedereen bedankt voor het mee denken.

Hoe dan ook zal je de film moeten huren of een maandje Disney+ overwegen. Dan kan je een marathon doen. En wellicht wat andere films of series kijken.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 16393Posts
  • 3041Oplossingen
  • 7673Likes

Ja, zo werkt dat.

Ontdek nu het Entertainment menu - Ziggo Community

Ontdek nu het Entertainment menu
Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdiensten en heeft Pathé Thuis de Top 20 voor je samengesteld.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

Dat klopt inderdaad, bij Prime Video is deze titel ook te huur. Terzijde bij Skyshowtime zijn wel de vier voorgaande titels beschikbaar.

ChiefB
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik bedoel dat ik hem op TV niet kan kijken want dan moet ik naar Disney+ en dat heb ik niet maar als ik dezelfde Indiana Jones titel opzoek in de ( web ) app kan ik hem gewoon huren via Pathé Thuis, das toch raar ?

Steefb

Level 20
  • 16393Posts
  • 3041Oplossingen
  • 7673Likes

Dat heet reclame.

Pasi

Level 19
  • 10474Posts
  • 507Oplossingen
  • 5852Likes

@ChiefB  schreef:

Ik bedoel dat ik hem op TV niet kan kijken want dan moet ik naar Disney+ en dat heb ik niet maar als ik dezelfde Indiana Jones titel opzoek in de ( web ) app kan ik hem gewoon huren via Pathé Thuis, das toch raar ?

Nee, hoor. Zowel Disney+ als 'Pathé Thuis' hebben blijkbaar de rechten gekocht, zodat ze deze film kunnen onderverhuren. Dat is m.i. altijd beter dan als er maar 1 is, die de film mag aanbieden. Want met 2 hebt u nog keuze en kan u misschien ook nog kiezen tussen 2 prijzen ( en/of 2 kijk periodes ).

Garihd

Level 17
  • 2767Posts
  • 87Oplossingen
  • 1578Likes

Puur ter info.

Het is een Disney productie dat is de content eigenaar. Pathe heeft de rechten voor de bioscopen en uitgebreid naar hun streamdienst. Pathe-thuis, Primevideo en Youtube/Google Play films  waar deze titel te huur is dragen licentie rechten af aan de Disney corporatie de eigenaar van Lucasfilm.

Dit is ook de reden dat de 4 oude films nog bij SkyShowtime/Paramount vindbaar zijn.

Verder inderdaad zoals Steefb schrijft pure reclame.

ChiefB
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Thanks voor de uitleg en met betrekking tot de reclame snap ik het ook wel maar als Pathé Thuis de rechten heeft en deze uitbreid naar haar streaming diens blijf ik het vreemd vinden dat ik onder mijn eigen Ziggo account dezelfde titel wel in Ziggo Go kan huren maar niet op mijn TV met de Mediabox Next maar goed her is blijkbaar niet anders.

Garihd

Level 17
  • 2767Posts
  • 87Oplossingen
  • 1578Likes

Met de Next moet dat ook kunnen als Pathe wordt gestart via het Entertainment menu, mogelijk dat de zoek functie eerst naar een streamdienst verwijst. In de Ziggo Go app is geen toegang tot de streamdiensten.

ChiefB
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kom er net achter dat als je Indiana opzoek geeft ie Disney+ aan maar als je naar beneden gaat je het dan ook via Pathé Thuis kan zien, 'probleem' opgelost. Iedereen bedankt voor het mee denken.

Garihd

Level 17
  • 2767Posts
  • 87Oplossingen
  • 1578Likes

@ChiefB  schreef:

Hoe dan ook zal je de film moeten huren of een maandje Disney+ overwegen. Dan kan je een marathon doen. En wellicht wat andere films of series kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic