De afstandsbediening van onze mediabox next is langzaam de geest aan het geven.
De behuizing heeft twee scheurtjes ongeveer in het midden.
Is het mogelijk om een vervangende afstandsbediening te ontvangen en zo ja
wat gaat die kosten ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je het stappenplan al doorlopen en werkt je afstandsbediening nog steeds niet? Onze chatmedewerkers staan dan voor je klaar.
Je kunt kosteloos een nieuwe afstandsbediening bestellen via Ziggo Randapparatuur. Ik denk dat je hiervoor ook naar een VodafoneZiggo-winkel kunt gaan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt kosteloos een nieuwe afstandsbediening bestellen via Ziggo Randapparatuur. Ik denk dat je hiervoor ook naar een VodafoneZiggo-winkel kunt gaan.
Hé hoi @Gervano, is het gelukt om een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de link die je hebt gekregen van @tobiastheebe?
ja de bestelling is gedaan, nu wachten tot het bezorgd wordt, dankjewel voor de service
klopt tobiastheebe daar heb ik moes ik het halen maar moet wel de ouden mee nemen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.