NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Na de laatste update is het menu veranderd. Het is er allemaal niet gebruiksvriendelijker op geworden. Zo is nu mijn kijklijst spoorloos, is "mijn apps" weg en kan ik mijn apps niet meer rangschikken op mijn favoriete volgorde.
☹️😡
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je in het hoofdmenu naar beneden scrolt is daar de kijklijst te zien.
Ah! Gevonden. Ik zocht bij films en series, leek mij logisch.
Helaas is de kijklijst zeker weer verdwenen, want de opties die ik zie zijn: verder kijken, meest bekeken zenders, recent en aanbevolen apps, radio, opnames en ook interessant.
En toch schijnt het nog wel te bestaan, want ik kan bij een programma wel iets toevoegen aan mijn kijklijst.
@Gadgeteer schreef:Helaas is de kijklijst zeker weer verdwenen,
Kijklijst is er nog steeds. Alleen als hij leeg is wordt hij niet getoond,
Gevonden! Hij was leeg omdat mijn profiel op gedeeld stond, terwijl ik alleen ben.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.