Wij hebben een extra sport pakket om de Amerikaanse sporten te kijken en volgen. Wij zitten daarbij niet te wachten op slecht en onkundig Nederlands commentaar..als er geen Amerikaanse versies van de soort uitzendingen komen zullen wij dit abonnement gaan stoppen..zonde want een mooi product wordt de nek omgedraaid. De commentatoren zijn niet geschikt voor deze sport en kennen de sport ook niet, geen inside info en kennis.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klik eens op menu,
Ga naar het Tandwiel op rechts en klik OK
Nu kom je in Tabblad Profielen, daar zie je de volgende optie's
Taal van menu - Nederland
Gesproken Taal (Engels hier op mijn box)
Ondertiteling (Ondertiteling aan)
Taal van je Ondertitels - Nederlands.
Anders op kanaal van ESPN druk je op de 3 puntjes (Nummer 8) daarmee kan je ook nog info en ondertitels regelen en of spraak.
Mocht dit niet werken, geef dan maar door dan kan ik het voorleggen aan een Ziggo medewerker die kan dan kijken wat er gaande is.
Hi @olnie en @Moise. Wat @Template aangeeft klopt. Wij krijgen de content aangeleverd en enkel in het geval dat het engelse audiospoor is meegestuurd kan je dit ook activeren. Dit kan dan volgens de stappen die @Dave al gedeeld heeft. Zie je de optie niet dan is het audiospoor helaas niet meegestuurd en daardoor niet beschikbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Klik eens op menu,
Ga naar het Tandwiel op rechts en klik OK
Nu kom je in Tabblad Profielen, daar zie je de volgende optie's
Taal van menu - Nederland
Gesproken Taal (Engels hier op mijn box)
Ondertiteling (Ondertiteling aan)
Taal van je Ondertitels - Nederlands.
Anders op kanaal van ESPN druk je op de 3 puntjes (Nummer 8) daarmee kan je ook nog info en ondertitels regelen en of spraak.
Mocht dit niet werken, geef dan maar door dan kan ik het voorleggen aan een Ziggo medewerker die kan dan kijken wat er gaande is.
Ik vind het ook vreselijk dat ik dat Nederlandse commentaar niet uit kan zetten. Ik heb je tips geprobeerd, maar dat werkt niet. Voor mij is de lol er wel af zo en zal het abbo opzeggen als dit niet anders kan.
Mij is het in ieder geval niet gelukt met de tips... en de lol is er wel vanaf zo. Kan dit opgelost worden?
Ziggo bepaalt de content van ESPN niet dus ook niet welke audio beschikbaar is. Dit ligt bij ESPN
Hi @olnie en @Moise. Wat @Template aangeeft klopt. Wij krijgen de content aangeleverd en enkel in het geval dat het engelse audiospoor is meegestuurd kan je dit ook activeren. Dit kan dan volgens de stappen die @Dave al gedeeld heeft. Zie je de optie niet dan is het audiospoor helaas niet meegestuurd en daardoor niet beschikbaar.
Dat kan, maar we zijn abonnee bij Ziggo, we betalen aan Ziggo, maar als het spannend begint te worden komen ze opeens weer met NL commentaar. Misschien dat Ziggo wel invloed kan uitoefenen wat ESPN NL levert? En ons daarmee verlost van het ondermaatse commentaar.
Kan Ziggo er niet om vragen om een extra audio spoor mee te sturen, net zoal bij NASCAR?
Dan kunnen we ten minste de wedstrijd volgen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.