1
Vraag
2
Reacties
olnie

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Waar is het Amerikaanse commentaar bij espn nfl

Wij hebben een extra sport pakket om de Amerikaanse sporten te kijken en volgen. Wij zitten daarbij niet te wachten op slecht en onkundig Nederlands commentaar..als er geen Amerikaanse versies van de soort uitzendingen komen zullen wij dit abonnement gaan stoppen..zonde want een mooi product wordt de nek omgedraaid. De commentatoren zijn niet geschikt voor deze sport en kennen de sport ook niet, geen inside info en kennis.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Klik eens op menu,

Ga naar het Tandwiel op rechts en klik OK

Nu kom je in Tabblad Profielen, daar zie je de volgende optie's

Taal van menu - Nederland

Gesproken Taal (Engels hier op mijn box)

Ondertiteling (Ondertiteling aan)

Taal van je Ondertitels - Nederlands.

 

Anders op kanaal van ESPN druk je op de 3 puntjes (Nummer 8) daarmee kan je ook nog info en ondertitels regelen en of spraak.

 

Schermafbeelding 2020-10-24 om 09.17.47.png

Mocht dit niet werken, geef dan maar door dan kan ik het voorleggen aan een Ziggo medewerker die kan dan kijken wat er gaande is.

Bekijk in context

Uitgelicht
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Reacties
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @olnie en @Moise. Wat @Template aangeeft klopt. Wij krijgen de content aangeleverd en enkel in het geval dat het engelse audiospoor is meegestuurd kan je dit ook activeren. Dit kan dan volgens de stappen die @Dave! al gedeeld heeft. Zie je de optie niet dan is het audiospoor helaas niet meegestuurd en daardoor niet beschikbaar. 

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Klik eens op menu,

Ga naar het Tandwiel op rechts en klik OK

Nu kom je in Tabblad Profielen, daar zie je de volgende optie's

Taal van menu - Nederland

Gesproken Taal (Engels hier op mijn box)

Ondertiteling (Ondertiteling aan)

Taal van je Ondertitels - Nederlands.

 

Anders op kanaal van ESPN druk je op de 3 puntjes (Nummer 8) daarmee kan je ook nog info en ondertitels regelen en of spraak.

 

Schermafbeelding 2020-10-24 om 09.17.47.png

Mocht dit niet werken, geef dan maar door dan kan ik het voorleggen aan een Ziggo medewerker die kan dan kijken wat er gaande is.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @olnie

Ik zie dat het hier rustig is gebleven qua commentaar 😉 Is het bij jou uiteindelijk gelukt met de tips van @Dave!?

Moise

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik vind het ook vreselijk dat ik dat Nederlandse commentaar niet uit kan zetten. Ik heb je tips geprobeerd, maar dat werkt niet. Voor mij is de lol er wel af zo en zal het abbo opzeggen als dit niet anders kan. 

Moise

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mij is het in ieder geval niet gelukt met de tips... en de lol is er wel vanaf zo. Kan dit opgelost worden?

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ziggo bepaalt de content van ESPN niet dus ook niet welke audio beschikbaar is. Dit ligt bij ESPN

 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @olnie en @Moise. Wat @Template aangeeft klopt. Wij krijgen de content aangeleverd en enkel in het geval dat het engelse audiospoor is meegestuurd kan je dit ook activeren. Dit kan dan volgens de stappen die @Dave! al gedeeld heeft. Zie je de optie niet dan is het audiospoor helaas niet meegestuurd en daardoor niet beschikbaar. 

PloegerKeulen

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat kan, maar we zijn abonnee bij Ziggo, we betalen aan Ziggo, maar als het spannend begint te worden komen ze opeens weer met NL commentaar. Misschien dat Ziggo wel invloed kan uitoefenen wat ESPN NL levert? En ons daarmee verlost van het ondermaatse commentaar.

 

PloegerKeulen

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan Ziggo er niet om vragen om een extra audio spoor mee te sturen, net zoal bij NASCAR?

Dan kunnen we ten minste de wedstrijd volgen.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic