Per 1 september verdwijnt Sublime van de FM, kan ik die zender dan nog via mijn media box luisteren??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Amazingu altijd goed om dit te checken zeker als je er graag naar luistert. De wijziging vindt plaats in de FM frequenties. Via je mediabox kan je dus gewoon Sublime blijven beluisteren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk hier voor zenderwijzigingen
Via de / een mediabox weet ik niet maar via internet in elk geval wel:
Of deze link om in VLC, Winamp of een andere player te luisteren:
https://22553.live.streamtheworld.com/SUBLIME.mp3
de radio-app op de mediabox werkt dmv internet. ik gok dus dat je gewoon kunt blijven luisteren omdat dat niks met FM te maken heeft
Hi @Amazingu altijd goed om dit te checken zeker als je er graag naar luistert. De wijziging vindt plaats in de FM frequenties. Via je mediabox kan je dus gewoon Sublime blijven beluisteren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.