Hoe kan ik HBO Max via de Ziggo Next kijken?
Er is geen app in de appstore en ook is er geen kanaal beschikbaar.
Vreemd genoeg was alles ( app en vast kanaal) voor Viaplay binnen no-time geregeld , maar HBO max is niet belangrijk genoeg??
Kan iemand mij uitleggen waarom dit is? Het is toch niet zo dat Ziggo gaat bepalen wat wel en wat niet gezien gaat worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels is de app beschikbaar. Meer informatie over de HBO Max app lees je hier:
Dit topic lijkt me wat overdreven, er zijn al veel topics voor deze suggestie (helemaal mee eens overigens , HBO Max lijkt me zeer handig 🙂)
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/HBO-max-Nederland-App-op-Mediabox-Next/m-p/928063
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is voor HBO max geen app of kanaal beschikbaar. Dit is een streamingdienst die buiten Ziggo om gaat.
Of en wanneer dit beschikbaar komt, is onbekend.
Ik vind het de hoogste tijd dat de HBO max app op de next komt. ZIGGO loopt altijd achter de feiten aan. Ze weten al tijden dat VIAPLAY en HBO max r aan zat te komen dus ze hadden er wel voor kunnen zorgen. Ik vind het balen dat het er nog niet is. Mijn tv is van 2013 en kan dus geen app meer installeren en moet ik via de laptop gaan streamen naar de tv terwijl een app juist zo makkelijk is. Dus ZIGGO. zet je beste beentje voor.
Kan iemand een duidelijke reden geven waarom de HBO Max app niet geinstalleerd wordt en er wel volkomen nutteloze apps in de appstore staan?
Begrijpt Ziggo eigenlijk wel wat er onder hun abonnees leeft?
Omdat Warner Media dit zelf niet wil, de streamdienst moet de app ontwikkelen, daarvoor moeten ze de nodige informatie van de provider/fabrikant van de Mediabox opvragen.
Er is wezenlijk maar een reden dat de Prime app bij Ziggo beschikbaar kwam puur omdat concurrent KPN daar ook mee kwam.
Je wordt klant van een TV provider voor hun TV pakket niet voor de diensten van derden, dan kan je beter enkel internet afnemen en een Android of IOS mediaspeler kopen.
Ziggo moet zsm HBO MAX aanbieden via haar mediakanalen. Net zoals NETFLIX gewoon beschikbaar is. Anders moet er maar overwogen worden een andere provider te kiezen. Sinds deze maand is hier glasvezel beschikbaar dus wellicht.....
ziggo heeft geen keuze hierin de app is op meer dan genoeg apparaten al beschikbaar en ze gaan het echt niet op de mediabox van een concurrent uitbrengen
Merkwaardig beleid. Diverse concurrenten apps kunnen via Ziggo worden bekeken, maar mbt HBO Max laat Ziggo het gewoon afweten. Met één of ander slap verhaal. Echt hé. Hoe jaag je klanten weg? Nou, zo dus....
nogmaals ziggo wil het misschien wel maar ziggo is niet de eigenaar van HBO max en de eigenaar van hbo max wil geen samenwerking met ziggo dan kan ziggo daar weinig aan doen
Klagen over Ziggo heeft niet zoveel zin. Ik zou bij HBO Max vragen of ze een app voor Ziggo willen regelen. En als ze dat niet willen dan zijn er voldoende alternatieven.
Zouden we deze vraag bij iedere nieuwe streamingdienst krijgen?
Hoezo? Wat is dit voor opmerking ? Ik vraag om HBO max en dat doe ik omdat de Ziggo movies en series niet voldoen. En mensen graag nuttige apps willen zien in de appstore en niet die kansloze apps die er nu instaan.
Wanneer Ziggo hun abonnees eens gaat enqueteren met de vraag welke app moeten wij aanbieden dan krijg je een heel andere inhoud van de appstore als nu
Dit topic lijkt me wat overdreven, er zijn al veel topics voor deze suggestie (helemaal mee eens overigens , HBO Max lijkt me zeer handig 🙂)
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/HBO-max-Nederland-App-op-Mediabox-Next/m-p/928063
Inmiddels is de app beschikbaar. Meer informatie over de HBO Max app lees je hier:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.