Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste Ziggo Community,
Enkele maanden geleden heb ik de de Mediabos Next omgeruild voor de Next Mini. Die is mooi klein en kan ik echt mijn tv plakken. Eerst wel even kijken of hij goed werkt natuurlijk voor ik vanalles aan de hand ga halen. Nu krijg ik deze een vreemde storing op het beeld (zie foto's) , iets waar ik met de Mediabox Next nooit eerder problemen mee heb gehad. Krijg dit meestal bij HBO na het starten van een nieuwe aflevering. Om het op te lossen moet ik de mediabox afsluiten en na een paar minuten weer aanzetten.
Met Samsung ben ik al bezig om te kijken naar het probleem, maar het lijkt het niet aan te liggen. Ook met Ziggo ben ik al enige tijd bezig, maar ook daar kom ik niet verder mee.
Er is al een monteur langs geweest en heb al een nieuwe Next Mini ontvangen. Toch blijft het probleem zich voordoen. Nu wil ik geen nieuwe tv kopen als dit niet nodig is.
Hdmi kabel is al vervangen, heb alle poorten geprobeerd, tv heb ik gereset, heb een beeldscherm test gedaan, democlips afgespeeld maar niks lijkt te helpen.
Heeft iemand dit eerder gezien of meegemaakt.
Heb je al een vervangend toestel?
Nee dat heb ik niet. Wil eerst kijken of ik het op kan lossen. Ga deze week de dingen proberen die men eerder heeft genoemd in de reacties.
Hoi @Jasper1816, ben je er al uit? Is het inmiddels opgelost?
Ik ben ook wel benieuwd 🙂
Heb dit aangepast maar zonder succes
Heb verschillende films gekeken in zowel 4k uhd als hd, geen van beide geven de storing. Bij game of thrones in 4k uhd krijg ik wel weer hetzelfde probleem, maar bij House of the dragon in 4k uhd heb ik het probleem niet😅. Het kan toch niet aan de serie liggen?
Bijzonder dat het niet altijd speelt @Jasper1816. Misschien kun je met je HBO account eens op een andere TV van familie of vrienden checken of het daar ook speelt?
Is hier ooit al een oplossing voor gevonden?
eens in de zoveel tijd komt dit probleem bij mij terug. het gaat elke keer weg door lang resetten van mijn next mini, maar waar komt het vandaan?
ik heb een samsung TV
Hallo @1872mm, welkom op onze Community. Fijn dat je dit topic hebt gevonden wanneer jij tegen dit probleem aanloopt.
Ik zie dat @Karel. een tijdje geleden goede vragen heeft gesteld om de oorzaak te achterhalen. Heb je deze stappen al eens uitgevoerd?
Super ruk dat jij hetzelfde probleem hebt als mij. Mij is het niet gelukt om een oplossing te vinden voor het probleem. Heb uiteindelijk een nieuwe tv gekocht, probleem opgelost.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...