1
Vraag
2
Reageer en help mee
Pe1edy

Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Vragen na wijziging abonnement met betrekking tot Movies en Series

Ik heb film 1 voor trouwe klanten geactiveerd. Ik krijg een overzicht van de bestelling en er staat bij dat ik movies en series heb beëindigd. Dit had ik zeker niet bewust gedaan wan zit standaard in mijn complete pakket.  Via de chat een medewerker dit zegt dat het gelukkig nog actief in mijn abo is. Het werkt  alleen niet meer en ik krijg de melding dat ik mij moet abonneren.  Een ander medewerker zegt dat het niet meer bestaat en geheel vervangen is door skymovies welke ik ook heb als gratis pakket in combi met vodafone. 
ik ben niet overtuigd omdat movies en series bij een vriend met het zelfde pakket oa met de kids zone. Gewoon werkt en pictogrammen overal aanwezig zijn

hoe zit dit nu precies. Even bellen met ziggo lijkt ook niet zo eenvoudig. Heb er nog geen vrede mee

75 Reacties 75
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77343Posts
  • 5251Oplossingen
  • 22951Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1974Posts
  • 179Oplossingen
  • 1342Likes

Hé hoi @Pe1edy , alom verwarring lees ik hier dus zaak dat we hier samen dieper op in gaan duiken.

Je pakket ziet er overigens administratief gezien goed uit. Zowel Movies en Series, SkyShowTime én Film1 staan geactiveerd dus dit zou allemaal moeten werken.

Kan je aangeven waar je precies naar toe gaat en de melding krijgt dat je je moet abonneren? Dan kan ik op die manier met je verder op onderzoek uit.

Ook hoor ik graag of je dit zowel op de Mediabox Next als de Next Mini ervaart.

Dank alvast!

youriy

Level 17
  • 3117Posts
  • 155Oplossingen
  • 752Likes

@Welmoed  schreef:

Kan je aangeven waar je precies naar toe gaat en de melding krijgt dat je je moet abonneren? Dan kan ik op die manier met je verder op onderzoek uit.

Dank alvast!

Dat is te zien op de foto's.

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Hallo. Ik ga via hde huisjesknop naar entertainment.  Klik het ziggo Movies&Series pictogram en zie daar beschikbare film en de kids. En als ik een film kies krijg ik de melding abonneer je. Zie ook de foto’s 

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Gebruik een nextbox ( geen mini)

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1974Posts
  • 179Oplossingen
  • 1342Likes

Helder, dankje. Ik zie hier ook een Next Mini staan dus vandaar mijn vraag. Ik was nieuwsgierig of het daar wél werkt. Ik ga de rechten opnieuw naar de Next Box sturen, belangrijk is wel dat de Mediabox Next aan staat, binnen 4 uren moet het werkzaam zijn. Ben je (nu) niet thuis en staat de Mediabox Next niet aan, dan kan je dit ook zelf in orde maken door de volgende stappen te volgen:

Je kan in Mijn Ziggo naar "Televisie" gaan en dan naar "Pincode en Zenders Ophalen", op die manier worden de rechten van je abonnement opnieuw verzonden naar je Mediabox Next.

Laat je ons weten of dit de oplossing was?

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Was inderdaad niet thuis beide boxen nu aan gezet ( op de mini werkte het ook niet)

ga nu de zenders dan ophalen

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Helaas blijft er staan abonneer je. 😩. Nog een keer ophalen ? Er zijn 30 min om. Er stond bij dat het max 15 min mocht duren

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1974Posts
  • 179Oplossingen
  • 1342Likes

Hi @Pe1edy, zuur dat ook dit niet de oplossing is. Kan je beide boxen stroomloos maken, opnieuw aanzetten en controleren wat er dan gebeurd? 

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Heb de spanning een paar minuten eraf gelaten en de boxen hetstart. Helaas 

abonneer je blijft er staan.  Nog een keer pushen?  

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1974Posts
  • 179Oplossingen
  • 1342Likes

Nah, ondertussen had het al moeten werken als dat de oplossing was geweest. Ik ga hier intern een balletje opgooien en kom er bij je op terug zodra ik reactie heb!

Doman

Level 6
  • 112Posts
  • 1Oplossingen
  • 46Likes

@Pe1edy  schreef:

Ik heb film 1 voor trouwe klanten geactiveerd. Ik krijg een overzicht van de bestelling en er staat bij dat ik movies en series heb beëindigd. Dit had ik zeker niet bewust gedaan wan zit standaard in mijn complete pakket.

Ja, kennissen hier kregen ook zo'n aanbod.

Na aanklikken/activeren bleken er, naast natuurlijk de traditionele abonnementsverhoging,  toch zaken gewijzigd te zijn. 😏

ZiggoFilm1.png

ZiggoFilm2.png

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1974Posts
  • 179Oplossingen
  • 1342Likes

Zou je nog eens kunnen checken of andere interactieve content het wel doet via bijvoorbeeld SkyShowTime, kan je dit wel allemaal bekijken? 

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Ja precies dit heb ik ook! Maar dit zie je pas later!  Is ook te mooi 

iets gaat niet   Voorlopig maar even niet meer ingaan op aanbiedingen🙈

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Dat werkt allemaal. Ben niet de enige zie bericht van Doman

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Dank je wel Welmoed. Inmiddels meer mensen met dit probleempje  Zie bericht van Doman. Exact hetzelfde. Gaan het horen dank voor al je inspanningen

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

Ik zie overigens ook dat het in de ziggo Go app ook niet werkt. De Go app “ staat niet thuis”.  Zal ik maar zeggen

Pe1edy
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 5Oplossingen
  • 23Likes

@Doman Zijn deze kennissen er al iets mee opgeschoten mbt een oplossing?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic