1
Vraag
2
Reacties
Erbst

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Vraagje over kijklijst

Ik kan in een kijklijst aangeven welke programma's ik later wil gaan bekijken. 

Maar hoeveel later is later. Hoelang blijven programma's beschikbaar?

Of werkt een kijklijst anders?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ah duidelijk! De kijklijst is een lijst waarin je kunt zetten wat je wilt kijken en/of interessant vind. Als je het programma hebt opgenomen, dan blijft die een jaar erop staan. Is het een programma wat afgelopen week is geweest? Dan is het 7 dagen terug te kijken via Replay TV (als dit programma beschikbaar is voor ReplayTV). Gaat het om een film of serie via Movies&Series? Dan is het maar net hoelang die film of serie beschikbaar is. Dus het is niet zo dat de kijklijst iets aparts is, dat is meer een handige lijst voor jezelf wat je nog wilt kijken en hangt dus af van bovenstaande factoren. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De kijklist is slechts een herinnering. Ze blijven net zo lang beschikbaar dat de replay of opname dat ook is.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Erbst! Heeft @Steefb je vraag hiermee beantwoord? Als er nog iets onduidelijk is, dan horen we het van je. 

Erbst
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Nee de vraag is niet echt beantwoord. Ik snap dat de kijklijst een reminder voor mijzelf is. Wat ik mij afvraag is of er een bepaalde termijn is waarin de items in de kijklijst nog te benaderen zijn. Met andere woorden hoelang blijven programma's beschikbaar

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ah duidelijk! De kijklijst is een lijst waarin je kunt zetten wat je wilt kijken en/of interessant vind. Als je het programma hebt opgenomen, dan blijft die een jaar erop staan. Is het een programma wat afgelopen week is geweest? Dan is het 7 dagen terug te kijken via Replay TV (als dit programma beschikbaar is voor ReplayTV). Gaat het om een film of serie via Movies&Series? Dan is het maar net hoelang die film of serie beschikbaar is. Dus het is niet zo dat de kijklijst iets aparts is, dat is meer een handige lijst voor jezelf wat je nog wilt kijken en hangt dus af van bovenstaande factoren. 

Erbst
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Carlien bedankt. Antwoord is duidelijk.

Jullie zijn echt snel binnen deze community,  mijn complimenten!

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Goed om te horen en dankjewel! Geniet van je dag verder! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic