1
Vraag
2
Reageer en help mee
JanVeee

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vooruit spoelen instellen

Ik heb net de update gedaan van de horizon box en nu is het vooruit spoelen niet meer in te stellen. Alleen 30s vooruit en 10s achter uit. Ik kan nergens vinden waar ik dit kan veranderen. Vooral bij terugkijken is het zwaar irritant. Ik had het ingesteld op 5 minuten voor uit en 1 minuut achter uit. Kan die optie terug komen? 

14 Reacties 14
JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik trouwens nog steeds pissig dat al mijn Baantjer opnames pleite zijn!!!

 

 

 

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De opname's valt helaas niks aan te doen, met de update is mogelijk de HD in de mediabox gewist. 

Het spoelen kan je zover ik weet niks aan veranderen, via elk platform is dit hetzelfde.

JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kon het met de oude software versie gewoon veranderen. Het is hetzelfde kastje gebleven. Dus het is pas sinds vandaag, met die nieuwe software, dat ik het niet kan veranderen. Dus kan die optie weer terug? Ik heb niks met andere platformen te maken, het kon tot gisteren gewoon. Wie beslist dat zo iets handigs wordt weggehaald? Zet gewoon terug!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

We werken nu via de cloud, dus hebben we daarmee te maken. Of dit nu de Ziggo Go app, de website Ziggogo.tv is of de Mediabox maakt niet uit.

 

Voor de software update werkte je lokaal, vanaf de harde schijf een heel andere techniek. Dat het kastje dezelfde is doet helaas niet terzake.

JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan ik de oude versie terugzetten? Ik merk nu ook dat de radiozenders in een app zitten. Nu moet ik de tv aanzetten om een radiozender te kiezen. Normaal deed ik dat door rechtstreeks een kanaalnummer in te typen, versterker aan en gaan. Veel handiger en het bespaard stroom. Nog niet veel goeds gevonden met deze update. Al mijn opgenomen series weg, vooruit spoelen is slomer en de tv moet aan om radio te luisteren.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Helaas kan je niet meer terug.

 

JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

En nu? Moet ik het maar uitzoeken? Wat een waardeloze update is dit zeg. Daar betaal je nou 70 Euro per maand voor.
Ik hoop dat de KPN snel glasvezel aanlegt, dan ben ik gelijk bij Ziggo weg. Hun uploadsnelheid is ook 20x beter dan die lullige 50MB van jullie, KPN heeft wel 1GBit/s.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

KPN bied max 500 Mb upload via glasvezel.

Voor de rest werkt bij KPN ook alles via de cloud dat is niet anders dan bij Ziggo.

 

Voor de radio kan je kosteloos een spraak gestuurde afstandsbediening in de winkels vragen. Of via de klantenservice.

 

JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Die spraakgestuurde afstandbediening wil ik wel proberen. Voor de rest blijf ik het heel raar vinden dat handige dingen die wel met de oude software konden nu ineens “onmogelijk” zijn onder het smoesje dat alles het zelfde is als de gogo-app en je het als klant het bos wordt ingestuurd als je iets terug wil qua funtionaliteit. Ik voel mij behoorlijk teleurgesteld.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Een Ziggo moderator zal je topic lezen en je feedback meenemen. Wat de radiokanalen betreft dit is vaker gevraagd.

JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, ik wacht even af wat die moderator te melden heeft.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @JanVeee en welkom op de Community! Zo te lezen zijn je ervaringen met de software nog niet 'je van het'. Uiteraard zitten we nooit stil en luisteren we naar de feedback van onze klanten. Dat waarderen we! 

Met de Voice Control afstandsbediening is het mogelijk om de afstandsbediening een commando te geven om vooruit te spoelen of een x aantal minuten te 'skippen', mits de opname dat toestaat. Wat dat betreft zou dat voor jou een uitkomst zijn. Om die reden heb ik gelijk een afstandsbediening voor je besteld welke je binnen uiterlijk 5 werkdagen in huis hebt. Een overzicht van de tot dusver geïmplementeerde commando's vind je hier. Laat je ons weten of het je bevalt? 

JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OK, ik ben benieuwd hoe goed de spraakgestuurde afstandbediening werkt. Er zijn genoeg menu opties zo te zien. 

JanVeee
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de spraakgestuurde afstandbediening en het werkt alleen als je precies de zendernaam uitspreekt. Je moet bijvoorbeeld precies “Arrow classic rock” zeggen. Alleen “Arrow” reageert ie niet op. Het is nog geen NVdia shield merk ik al.  Een groot nadeel is dat je nog steeds niet kan zappen met de omhoog/omlaag knoppen naar de andere radiozenders. Als dat er nog bij kan dan zijn alle problemen opgelost. Dus alle radiozenders hun kanaalnummer teruggeven en dat is alles. Easy job!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic