HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik word zo ontzettend pissig Alweer alle opnames kwijt. Ik ( en anderen) heb dit reeds vaker gemeld, maar dit topic werd gesloten en ik werd verzocht dit te melden op een ander topic die eigenlijk hier niets mee te maken heeft.
Ik hoef geen antwoorden die ik al tig keer heb gehad en uitgevoerd !!!
Het is precies 1 maand goed gegaan .
Nu mis ik dus 4 films en 2 series ( waaronder een huis vol) die ik dagelijks had opgenomen , en dit weekend wilde afkijken. Gisteren stond alles er nog op.
wie lost dit nu op, of moet ik het hogerop zoeken of wat ik van plan ben het posten voor iedereen zichtbaar op Facebook, insta en Twitter. Want jullie hebben blijkbaar geen oplossing hiervoor. Echt een k**bedrijf is het 😡😡.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
@Lippinkhof Het is ontzettend zuur dat het probleem zich opnieuw voordoet ondanks het opvolgen van de gegeven adviezen. Het kan niet zo zijn dan opnames on onverklaarbare redenen blijven verdwijnen. Ik zorg ervoor dat dit verder onderzocht wordt. We laten het weten als er een terugkoppeling is.
@Lippinkhof Bizar dat er nog opnames verdwijnen. Deze zijn daadwerkelijk opgenomen en stonden in de opnamelijst en dus niet in de 'geplande opnames'?
Er speelt namelijk ook een incident met het inplannen van opnames waarbij deze niet worden opgenomen. Hiervoor is een ander centraal topic in het leven geroepen waar voorbeelden gedeeld kunnen worden omtrent niet uitgevoerde geplande opnames.
Dit zijn dus 2 verschillende issues, vandaar dat ik het nog even helder wil krijgen. Mogelijk raakt beide issues jou.
@Vincent Zoals je kunt zien in het eerste plaatje (38E4686A-1C4E-419B-BB16-8E89EA1A9752.jpeg) van TS. Er is op het moment dat het plaatje gemaakt wordt een opname aan de gang. Ik kan me voorstellen dat ts gek wordt van deze ''verhelderende'' vragen.
het wordt opgenomen zoals je op het plaatje kan zien. Alleen de volgende morgen is het weg
@Steefb @Lippinkhof Excuses! Via de achterkant (Khoros) zijn dergelijke bijlages niet zichtbaar. Nu ik naar de voorkant ga zie ik het wel. Ik had moeten aanslaan op het feit dat je een foto had gemaakt waardoor ik naar de voorkant zou moeten navigeren. Dank voor het attenderen!
Het voorbeeld met betrekking tot de missende opnames ik door naar het onderzoeksteam.
Hoi, ik hoop dat het snel opgelost wordt. Ik had 2 dingen opgenomen en ook al bekeken, maar extra niet verwijderd omdat mijn dochter dit nog wilde zien na haar toetsweek. Echter weer staat er bij “geen opnames” of geplande opnames Terwijl dit er gisteren nog wel stond Hier moet toch wat aan te doen zijn. Nu betreft het down the road van afgelopen woensdag. Ik begrijp dat een nieuwe mediabox niet uitmaakt. Maar waarom blijven deze problemen dan . Geen idee wat ik moet doen. Ik ga niet weer mijn wachtwoord wijzigen .
was trouwens dinsdag wat ik had opgenomen. Op sbs 6. Nu weer geland voor aankomende week
Blijkbaar heeft opnemen bij ons geen zin. Gisterenavond een film opgenomen, en het lijkt wel of in de nacht het systeem alles opschoont of zoiets. Oftewel weer niets bij opnames .ik word hier zo moedeloos van. Wel dik betalen, deed mijn horizon box het maar gewoon. Daar nooit problemen mee gehad . Sinds ik de mediabox next heb, met opnames in de cloud gaat het mis. Hebben jullie toevallig niet een ander ding dat de mediabox next. Iemand moet hier toch verstand van hebben. 😭
@Lippinkhof dit lijkt me niet iets van de Next te zijn. Ik verwacht dat er hetzelfde gebeurd als je de Next van de stroom haalt. De Next gooit niet spontaan opnames weg. Het kan een instelling zijn die niet goed staat ergens.
Er is bijvoorbeeld een optie die bekeken opnames vanzelf weggooid. Zo'n opname kun je plannen via de ZiggoGo app en kijken via die app. Na het bekijken is het opname weg zonder dat je aan de Next gezeten hebt. Dit gebeurt allemaal in de cloud.
Ik durf te beweren dat als je nu een Horizon box zou terugzetten ook die dit probleem heeft.
Heb je al een keer gekeken naar de geldigheid van een opname?
Op het info scherm dat je krijgt voordat je afspeelt staat een datum tot wanneer je de opname kunt kijken. Dat moet ongeveer een jaar later zijn dan de opname datum.
had je in de avond kort nadat de film was afgelopen ook gecontroleerd of de opname wel gelukt was ?
Ja. Das heb ik gedaan
Die instelling staat goed zie foto
en ik heb niet de instelling staan dat bekeken programma’s automatisch verwijderd mag worden. Ik heb echt wel alles bekeken voordat ik iets plaats op dir
forum. Ook nog niet bekeken opnames verdwijnen of half bekeken opnames. Misschien moet je even terug lezen wat ik allemaal al geplaatst heb
en ik denk wel dat de horizon box dat allemaal niet doet omdat hij niets in de cloud bewaard en ik daar ook nog nooit dit soort problemen heb gehad
Ik heb alles gelezen en heb dit probleem nog nooit eerder gezien.
Wat de horizon box betreft klopt jou opmerking tot het moment dat deze boxen zijn voorzien van nieuwe software. Die update heeft er voor gezorgd dat deze box ook de opnames in de cloud opslaat. Ze werken wat dat betreft hetzelfde als de Next en Mini.
Ik heb een test specialist gevraagt om naar dit probleem te kijken. Die kunnen in de Next kijken en ik hoop dat daaruit komt wie of wat de programma's verwijderd. Als er niets in de Next te vinden is dan zit het issue in de cloud software zelf.
Dat is wat ik zelf verwacht. De opname administratie database is de mist ingegaan.
@Lippinkhof er wordt naar gekeken nu. De box of app gooit de opnames niet weg in iedergeval.
Blijft over als verdachte het opname systeem en administratie er omheen.
Wordt vervolgd. (Niet te lang hoop ik)
Hallo @Lippinkhof , wat ontzettend bijzonder dat dit probleem nog steeds bij je voorkomt na alle ondernomen stappen.
Heb je mogelijk ook al gevraagd aan je gezinsleden of deze eerder wel de Ziggo GO inloggegevens hebben gedeeld met iemand buiten je gezin? Want dat is de meest voorkomende oorzaak in deze situaties. Ik zie dat jij Mijn Ziggo wachtwoord inmiddels hebt aangepast. Dus daarmee kunnen we dat ook uitsluiten.
Heb je de afgelopen dagen ook getest of je ook verschil ervaart wanneer je de opname alleen instelt via de mediabox of alleen vanuit onze Ziggo GO app? Zie je hier mogelijk ook een verband in?
Nog nooit iets gedeeld met mensen buiten ons gezin
Eigenlijk neem ik alles op via de mediabox. Toevallig afgelopen weekend ook eens opgenomen via ziggo go. Ik was( ben) ook wel benieuwd of daar verschil ik zit. Tot nu toe is alles nog opgenomen zoals wat ik via de mediabox als ziggo go heb opgenomen. Ik laat het er ook opstaan ( niet alles wat ik heb opgenomen wil ik perse zien, dit is ook als test )
een opname via de next (mini) of Ziggo go instellen zou geen verschil mogen maken
de opnames worden tenslotte in de cloud (servers van Ziggo) centraal opgenomen
Dat klopt inderdaad. Want weer is alles weg . Ik had een screenshot gemaakt van wat ik had opgenomen. The butterfy effect en de perfecte verbouwing hadden we nog niet bekeken. De andere wel en die heb ik gisteren verwijderd. Toen stonden de andere 2 opnames er nog op , maar nu dus niet meer 😞moedeloos wordt je ervan
Of moet er letterlijk iemand langskomen. Ben nu al wel 2 maand bezig 😡
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...