Heb al enige tijd een Mediabox Next en ik heb altijd het volume kunnen bedienen op mijn iets oudere Samsung LCD TV.
Sinds ongeveer een maand werkt dat echter niet meer en ik lijk de afstandsbediening van de Next ook niet meer gekoppeld te krijgen
Heb na contact met de Ziggo servicedesk al een keer de batterijen een uur uit de afstandsbediening gehaald, maar dit loste niets op.
Iemand suggesties?
Gr. Marco.K
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inmiddels opgelost. Lijkt er op dat de batterijen die ik in huis had, wat ouder en/of gebruikt waren. Vorige week toevallig nieuwe batterijen gekocht en vervangen in de afstandsbediening. Hierna kon ik hem weer normaal aanmelden en werkte het weer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hey @Marco.K . Welkom hier!
Wat irritant dat de koppeling ineens weg is en niet meer werkt. Het is juist zo handig als dit wel gewoon werkt!
Heb je de koppeling al eens opnieuw via het menu proberen te doen (bij instellingen en dan beeld en geluid)?
Ook ben ik benieuwd of je mediabox Next rechtstreeks met de HDMI kabel aan de tv aangesloten is, of of je het op een andere manier aangesloten hebt.
Hopelijk tot snel!
Hoi @Lycke Ziggo,
Ja, ik heb alle genoemde manieren geprobeerd en de mediabox is rechtstreeks verbonden met de tv, via een HDMI-kabel.
Gr. Marco
Hey @Marco.K . Oef, ik zie dat dit topic per ongeluk helemaal naar de achtergrond is verdwenen. Ben je er uit gekomen, of speelt dit nu nog?
Het is inmiddels opgelost. Lijkt er op dat de batterijen die ik in huis had, wat ouder en/of gebruikt waren. Vorige week toevallig nieuwe batterijen gekocht en vervangen in de afstandsbediening. Hierna kon ik hem weer normaal aanmelden en werkte het weer.
Top! Goed dat het gelukt is :-D. Een heel mooie dag gewenst nog ^^
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.