1
Vraag
2
Reageer en help mee
JHokke

Level 5
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Volumeknop Mediabox werkt weer niet

Hallo allemaal,

 

Ben ik weer een keertje, nu maar met een nieuwe topic. Het volume op mijn next box werkt weer niet. In februari de nextbox gekregen, in het begin geen problemen. Later werkte ineens de volume knop niet meer. Hier na een aantal maanden melding van gemaakt en ik kreeg een nieuwe afstandbediening. Probleem opgelost, tenminste dat dacht ik. Na 5 weken deed echter de volumeknop het weer niet. Dit was afgelopen dinsdag. De stekker uit het stopcontact, even gewacht, opnieuw opgestart en het werkt weer. Nu is het zaterdagavond en weer functioneert de volumeknop niet. In de instellingen staat de volume bediening via je de tv, dat staat goed. Bij koppel de afstandbediening aan een ander apparaat krijg ik de foutmelding cs9993, mediabox is niet online. Internet in huis functioneert goed, wifi is goed. Via diagnostiek gekeken en overal groene vinkjes. Ik denk dat de oplossing weer is de stekker uit het stopcontact, maar ik geloof niet dat het bedoeling is dat dat iedere keer gedaan moet worden. Weet iemand een oplossing? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

20 Reacties 20
JHokke
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Hallo Rikst, inderdaad is het stil van deze kant. De volume functioneert tot nu toe. Ik heb mijn home cinema ook niet meer gebruikt, ik denk dat dat inderdaad de stoorzender is. Ik ben op zoek naar een oplossing, maar weet niet hoe.  Met de horizon box heb ik hier geen problemen mee gehad. De home cinema gaat via een aparte afstandbediening, de originele bij het apparaat. Het geluid hiervan is altijd goed te regelen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic