Ik heb mijn afstandsbediening met voice control gekoppeld aan mijn Philips televisie (32PHK4309). Bij het koppelen wordt gevraagd of het volumesymbool in beeld komt en zo ja, of je het volume kunt wijzigen. Dit werkte goed en er werd aangegeven dat de koppeling is geslaagd. als ik de instellingen afsluit en vervolgens het volume van mijn tv wil wijzigen, werkt dit niet. Ik kan het volume van de tv alleen wijzigen met de afstandsbediening van de tv. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat werkt via infra rood en die kan geen 2 commando's tegelijk verzenden van 2 verschillende apparaten.
Het is het één of het ander.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk eens in de Instellingen Beeld en geluid waar de AB mee is gekoppeld?
Kijk achter Bepaal je volume.
Hij stond gekoppeld aan mijn audiosysteem. Als ik het op tv zet, werkt het wel. Maar werkt dan de volumeregeling ook op mijn audiosysteem of moet ik steeds heen en weer schakelen tussen tv en audiosysteem?
Dat werkt via infra rood en die kan geen 2 commando's tegelijk verzenden van 2 verschillende apparaten.
Het is het één of het ander.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.