Ik kan het volume met de ab niet regelen. Next mini en opnieuw proberen te koppelen (conform handleiding). Op beeld verschijnt dat ik een jvc tv heb, nu maar ik heb een Philips. Kan ik dat ergens aanpassen?
of andere oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijke oplossing.
Koppel je AB op de volgende manier met je TV: Afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
je zult inderdaad zelf de AB in het menu moeten koppelen aan de tv.
teletekst is er nog niet op de mini, dit word ergens dit jaar wel verwacht
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mute knop doet het ook niet. Evenmin staat teletekst in het betreffende menu.
Mogelijke oplossing.
Koppel je AB op de volgende manier met je TV: Afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
je zult inderdaad zelf de AB in het menu moeten koppelen aan de tv.
teletekst is er nog niet op de mini, dit word ergens dit jaar wel verwacht
Teletekst is op de mini (nog) niet beschikbaar.
Next Mini - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Het vertrouwde teletekst voegen we op termijn toe aan de Next Mini. Een belangrijke functionaliteit van teletekst is de Nederlandse ondertiteling voor doven en slechthorenden (teletekstpagina 888). Deze ondertiteling kun je nu al (buiten teletekst om) gemakkelijk op de Next Mini aanzetten via het menu.
Alternatief voor Ondertiteling (888)
Via het menu op de mediabox kun je ondertiteling aanzetten. Het menu is eenvoudig te vinden door op de drie puntjes op de afstandsbediening te drukken. Daar is ondertiteling, wanneer die beschikbaar is, een directe menukeuze.
Welkom op de Community @JoHanssen! Zo te zien heeft @Bert je een mooi advies gegeven hoe de afstandsbediening gekoppeld kan worden. Is het hiermee gelukt?
Ja. Functioneert prima
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.