Ik kan het volume niet meer regelen.
Bovendien is het aanzetten van de tv problematisch: ik moet meerdere keren de knop indrukken.
Ik krijg een bericht: "geen signaal. Er wordt een signaal gezocht of er is geen signaal. Controleer of de antennekabel goed is aangesloten." Na nog een paar keer de knop te hebben ingedrukt komt er (eindelijk) beeld.
Hoe kunnen die problemen worden opgelost?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hij doet het weer.
Fijn Lebazi-13597 dat het weer goed werkt.
we zijn natuurlijk benieuwd hoe het is opgelost.
Dit ook ter lering.
Maar: ik kan nog steeds het volume niet regelen. Dat was (en is) het probleem waarom ik een bericht plaatste.
Ik heb “ hij doet het weer” verkeerd geïnterpreteerd.
Opgelost: Afstandsbediening Next koppelen met Salora TV lukt... - Ziggo Community
Deze klant heeft het 6 x geprobeerd en toen werkte het.
De afstandsbediening is wel gekoppeld: ik kan van de ene naar de andere zender gaan zonder problemen. Het volume regelen is het probleem dat nog niet is opgelost. Heel fijn als dat wel te regelen is.
Kijk bij instellingen naar het volgende.
Druk op het huisje, dan het tandwieltje- beeld en geluid en kijk of helemaal onderaan bepaal je volume op tv staat.
kijk bij de instellingen van tv of regel het geluid of iets dergelijks ingesteld staat op luidsprekers TV.
ik ga er vanuit dat je het geluid via de tv speakers wilt regelen.
De tv koppelen aan de ab staat los van de koppeling naar de next mini, deze gaat via bluetooth. TV is infra rood.
Ik ontdekte dat het volume geregeld wordt met de andere afstandsbediening. Dat was tot voor kort niet het geval. Eindelijk opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.