1
Vraag
2
Reacties
Billie

Level 4
  • 34Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Volume mini next werkt niet ondanks alle tests en koppelingen

Hallo,

 

ik heb de topics hierover doorlopen ik zie maar mijn vraag er niet bij.

 

Ik heb AB gekoppeld aan de mini next (pairing), ik heb audiosysteem gekoppeld aan TV maar de volumeregeling werkt niet via AB. Ik heb ook de batterijen een nachtje uit de AB gelaten.

Bij vorige mediabox werkte AB wel in combi met mijn audiosysteem (=versterker met boxen)

 

Maar ook als ik het audiosysteem loskoppel van de TV werkt de volumeregeling niet. 

Het kan zijn dat mijn TV te oud is? Sharp LC-32S7E-BK. Of moet ik resetten?

Ik heb ook nog geprobeerd volgens instructies op TV 'gebruik andere Sharp' oid te koppelen. Werkt ook niet.

Door deze koppelingen zijn er nu 2 opties in beeld, beide voor een Sharp model. 

 

Ik heb bij de TV geen AB, en regel het nu via volumeknoppen op TV (audio losgekoppeld) of volumeknop op versterker.

 

Wie heeft suggesties wat nu nog te doen?

 

Groet Billie

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Billie
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Hallo @Wim C. 

 

je vraag deed mij nog eens heel goed kijken naar de koppelingen die ik gedaan heb in de software. Er zijn 2 opties; koppelen met audiosysteem of koppelen met Sharp TV. Ik had dat onderscheid niet goed opgemerkt en audiosysteem Sharp ingevuld... Nu alsnog Sharp TV, het werkt! Ook als ik het audiosysteem aanzet 🙂

 

Bedankt voor het meedenken!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Billie 

Je Sharp LC-32S7E-BK is meen ik in 2009 geïntroduceerd en is misschien wel wat op leeftijd, maar als je TV een HDMI-aansluiting heeft en alles het nog gewoon doet, dan hoef je jezelf niet op extra kosten te jagen. 
Waar ik wèl nieuwsgierig naar ben is welk audiosysteem (merk en typenummer) en hoe de Mediabox Next Min, je audiosysteem en de TV op elkaar zijn aangesloten.

Billie
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Hallo @Wim C. 

 

je vraag deed mij nog eens heel goed kijken naar de koppelingen die ik gedaan heb in de software. Er zijn 2 opties; koppelen met audiosysteem of koppelen met Sharp TV. Ik had dat onderscheid niet goed opgemerkt en audiosysteem Sharp ingevuld... Nu alsnog Sharp TV, het werkt! Ook als ik het audiosysteem aanzet 🙂

 

Bedankt voor het meedenken!

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Mooi dat het is opgelost! 👍🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic