1
Vraag
2
Reacties
Sijmen

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Volume knop en mute knop mediabox XL werkt niet

Hallo allemaal,
heb gister de mediabox XL geinstalleerd en de zapp werkt top behalve de volume knop en mute knop. Deze handeling moet ik nog met de orginele afstandsbediening doen. Weet iemand een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Hieronder de link naar de gebruiksaanwijzing hoe de afstandsbediening van de Mediabox XL te koppelen aan de TV.

Lees eerst de stappen eerst goed door, het moet in een behoorlijk tempo anders stopt het proces zonder dat je dat merkt en dan werkt het niet.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/afstandsbediening-koppelen

Bekijk in context

9 Reacties 9
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Wat ik je hierbij kan meegeven is dat het volume op de XL zelf niet regelbaar is. Dus hierop geen volumeregeling en mute toets welke zullen gaan werken. Wel kan het volume op de Tv worden geregeld met de afstandsbediening van XL, mits de Tv word ondersteund.
Sijmen
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Willem-A wrote:
Wat ik je hierbij kan meegeven is dat het volume op de XL zelf niet regelbaar is. Dus hierop geen volumeregeling en mute toets welke zullen gaan werken. Wel kan het volume op de Tv worden geregeld met de afstandsbediening van XL, mits de Tv word ondersteund.



He Willem-A
hoe weet ik of de XL afstandsbediening mijn tv ondersteunt en hoe zorg ik ervoor dat dit werkt. Want nu moet ik steeds de volume aanpassen met de afstandsbediening van de tv zelf.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik ben niet zo thuis in de XL, want zoals je in mijn handtekening kan zien houd ik me meer bezig met de Humax modellen, maar ik roep hierbij onze Be rt er even bij. Die kan je hier wel mee helpen. Ik lees regelmatig iets over het koppelen van de afstandsbediening, maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik dit niet erg opsla... :wink:

Maar het komt in orde. Ik hoop dat Be rt actief s.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Hieronder de link naar de gebruiksaanwijzing hoe de afstandsbediening van de Mediabox XL te koppelen aan de TV.

Lees eerst de stappen eerst goed door, het moet in een behoorlijk tempo anders stopt het proces zonder dat je dat merkt en dan werkt het niet.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/afstandsbediening-koppelen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Klasse Be rt. Ik zal het eens bewaren. Maar doorgaans bemoei ik me niet met onderwerpen waar ik niet geheel in thuis ben. Zo'n link plaatsen kan natuurlijk iedereen wel, maar als het dan niet lukt, en men wil meer info kan ik dat niet geven en dan is het beter het aan anderen te laten die er meer in thuis zijn.

Wat ben ik toch weer eerlijk ... :relaxed:
Sijmen
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Be rt wrote:
Hieronder de link naar de gebruiksaanwijzing hoe de afstandsbediening van de Mediabox XL te koppelen aan de TV.

Lees eerst de stappen eerst goed door, het moet in een behoorlijk tempo anders stopt het proces zonder dat je dat merkt en dan werkt het niet.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/afstandsbediening-koppelen



He Be rt
dankjewel ga het proberen
Sijmen
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste Be rt en Willem-A bedankt voor jullie hulp het is gelukt
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
TOP veel kijk- en luisterplezier gewenst. :relaxed:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Be rt wrote:
TOP veel kijk- en luisterplezier gewenst. :relaxed:



+ 1 ... :relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic