Ik heb de batterijen vervangen en nu werkt het volume niet meer. Ik heb alle oplossingen welke te vinden waren geprobeerd maar het werkt nog steeds niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
moderators die langskomen kan soms even duren, je kunt zelf ook gratis een AB bestellen:
Afstandsbediening met Voice Control (ziggo.nl)
**Moderator: Linkje aangepast**
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Haal de batterijen er een uur uit of een nachtje, wat je het best uitkomt, dat lost vaak dit probleem op.
Bedankt voor je reactie maar dit heb ik ook al geprobeerd. Echt alles wat er op internet te vinden was heb ik geprobeerd.
@Pinky67 Als je AB problemen blijft geven dan kan Ziggo je gratis een nieuwe AB toesturen. Zet even je postcode en huisnummer in je profiel (alleen zichtbaar voor Ziggo moderators) dan kan een Ziggo moderator op werkdagen in dit topic dit verder voor je afhandelen.
Staat erin
Werkt de volume regeling wel met de originele afstandsbediening van je tv of audio apparaat?
Ja deze werken gewoon.
moderators die langskomen kan soms even duren, je kunt zelf ook gratis een AB bestellen:
Afstandsbediening met Voice Control (ziggo.nl)
**Moderator: Linkje aangepast**
Bedankt voor de link, net gedaan 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.