Vraag
Reacties
Oplossing
egorter
Level 1

Volume Digitale Radio (na uitschakelen TV) niet meer te bedienen met afstandsbediening Ziggo

Wanneer ik naar digitale radiozenders luister dan schakel ik de TV uit en bedien het volume met de ziggo afstandbediening. Vanaf gisteravond lukt mij dat niet meer na een software of firmware-update van de ziggo afstandbediening. (kwam kort in beeld vanmorgen na het opstarten van de TV.) Het werkt wel zolang de tv aanstaat maar na het uitschakelen van de tv moet ik voor het volume de afstandbediening van de Sennheiser Ambeo soundbox gebruiken. Ik heb Ziggo gebeld maar die wisten er geen raad mee en adviseerde de community te raadplegen. Dus weet iemand hier iets van of een oplossing?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21

Kijk eens even in de instellingen Beeld en geluid waaraan de afstandsbediening is gekoppeld?

Kijk bij Koppel en Bepaal je volume - je kunt hier op OK klikken om te wisselen tussen TV en versterker.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21

Kijk eens even in de instellingen Beeld en geluid waaraan de afstandsbediening is gekoppeld?

Kijk bij Koppel en Bepaal je volume - je kunt hier op OK klikken om te wisselen tussen TV en versterker.

egorter
Level 1
Topicstarter

Perfect. Dank je wel.