Waarom is de volgorde iedere keer na een update weer terug naar standaard? Steeds zet ik de volgorde zoals ik graag wil, maar zodra er een update is gedaan staat alles weer door elkaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Henton
Dat is onhandig! Ik gok dat je de zendervolgorde bedoelt? Heb je een apart profiel aangemaakt waarin je de zenders op de gewenste volgorde hebt gezet?
Hoi,
Ja we hebben 2 profielen aangemaakt met elk zijn eigen zender volgorde.
Maar steeds na een update is de volgorde weer terug op standaard.
Tenzij wij iets verkeerds doen?
Hmm, dat is wel vreemd. De instellingen in de profielen worden namelijk bewaard in de cloud en zou je niet telkens opnieuw moeten instellen. De profielen zijn helemaal leeg en verdwenen na een update?
De profielen blijven wel bestaan, maar de volgorde van de zenders in de guide en zappen stan dan weer iedere keer op standaard.
Jammer! Je slaat ze niet voor niets op. Ik wil je vragen om de profielen eens te verwijderen en opnieuw aan te maken. Houd daarna even in de gaten of het nu wel stand houdt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.