Mary12

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voice control

Als ik via mijn Crome cast of HDMI ect.  weer terug wil naar TV kijken via de horizonbox , dit lukt niet. Nu moet ik hem via de afstandsbediening van Loewe  op AV drukken en dan lukt het wel dus wel weer 2 afstandsbedieningen nodig.

 

8 Reacties 8
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3334Likes

Hi @Mary12 🙂 

Allereerst welkom hier! Als ik het goed begrijp, lukt het nu niet om de input/source te wijzigen met de afstandsbediening van de Mediabox XL op het moment dat je je Chromecast hebt gebruikt. 

Welke afstandsbediening heb je? Is dat zoals je titel zegt, de afstandsbediening met voice control? En heeft dit eerder wel gewerkt? Ik heb zelf deze opstelling niet dus ik kan het niet voor je checken. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

heb je al geprobeerd via huisje, tandwiel, beeld en geluid, koppel afstandbediening aan andere apparaten, kies een andere tv, daar het merk zoeken

Mary12
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De TV reageert op de Voice control maar lost bovenstaand probleem niet op, hoe kan je terug naar tv kijken?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

2F0108F1-7181-40AB-8BB7-49857B2C1B7A.jpeg

Mary12
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas dat doe hij niet , het scherm blijft op het "pauze"scherm van de cromecast.

Ik kan ook niet met de ziggo afstandbediening naar een ander hdmi , pc ect schakelen alleen met de afstandbediening van de tv .Wel kan ik met de ziggo het geluid van de tv bedienene.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Vreemd @Mary12! Springt de Next ook niet terug naar de 'source' van de Mediabox XL, zodra je op pijltje terug of bijvoorbeeld P+ klikt? Wat gebeurt er als je knop rechts onderin van de Voice Control afstandsbediening indrukt?

Zijn er wellicht andere gebruikers met een Mediabox XL met software upgrade + voice control en een Chromecast die dit eens willen testen? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Je moet de Source knop hebben om naar de huidige te gaan die zit rechts onder nummer 17

 

Voice Control werkt niet om terug te keren via de normale weg.

 

CBA7E174-A17A-4518-9CEC-8CD1954D591E.png

Mary12
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas niets werkt, dus toch weer 2 afstandsbediening nodig.

Uitgelicht topic