1
Vraag
2
Reageer en help mee
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Voice control zet gesproken ondertitel aan (AD)

Ik zocht met de next voice control naar de film ''Ad Astra'', blijkt de next zonder verdere interactie de gesproken ondertitel (AD) aan te zetten. Je krijgt wel een melding, maar toch vind ik het niet wenselijk en mogelijk zeer verwarrend voor sommige gebruikers.

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Goede melding @Steefb  misschien dat de moderators die dagelijks langskomen dit even kunnen doorzetten naar de juiste afdeling. 

 

Omdat het geen spoed is, moeten we even afwachten, duurt het te lang dan zet ik hem door.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Steefb ,
 

Daar gaat inderdaad wat mis. Zodra je alleen "Astra" inspreekt, kom je wel gelijk bij deze film uit. Maar spreek je de volledige titel in, dan kom je inderdaad uit bij een commando voor de ondertiteling. Dat kan inderdaad beter. Ik heb je melding intern doorgezet naar de afdeling die over de spraakcommando`s gaat.


Bedankt voor het melden! 

Steefb
Topicstarter
Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

@Meindert Dank, het gaat mij overigens niet over deze specifieke film, meer dat het commando ''AD'' zonder verdere  interactie uitgevoerd wordt. Dit kan bij meerdere zoekacties problemen geven.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Je hebt volledig gelijk, @Steefb .
De hele spraakcommando "AD" wordt op dit moment onderzocht door de ontwikkelaars van de Voice functionaliteit. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic