1
Vraag
2
Reacties
Just Dobby

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Voice control Next van slag?

Hallo allemaal,

 

Sinds (voor zover ik kan zeggen, beetje vreemde diensten de laatste tijd) een week ofzo is het kijken een stuk minder comfortabel geworden.. normaliter neem ik iets op en speel het daarna af, met op de juiste momenten of een "Skip 7 minutes" of de laatste maanden zelfs "Skip 8 minutes" er tussendoor.. dat werkte dan perfect.. afspelen werd gepauzeerd en ging 7 of 8 minuten verderop in de opname weer verder.. so far so good.

 

De laatste tijd als ik een "Skip 7 minutes" (staat natuurlijk op engels ingesteld) zeg gaat het afspelen op de langzaamste fast forward (vroeger 2x speed, 1 van de 4 pijltjes) verder.. dus beeld loopt door zonder geluid op dubbele snelheid vanaf het actieve timestamp..

 

Is dit een bekend probleem? Of is dit om reclames gefoceerd te laten kijken? Of zit er iets anders achter? Uit nieuwsgierigheid zou ik graag willen weten wat er aan de hand is, maar momenteel ben ik meer geinteresseerd in een oplossing / workaround...

 

Ideas, Anyone?

Bedankt voor het meedenken alvast..

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen! Er gaat inderdaad iets mis met het doorspoelen via de voice control. Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost!

Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen. 

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag all, inmiddels moet deze issue opgelost zijn. Ik ben benieuwd of dit bij jullie ook het geval is? 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Hboks

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wij hebben met de nederlandse instelling precies hetzelfde probleem. Het was zo fijn om bij je opnames snel door de reclameblokken te skippen. Hoop niet dat dit is gedaan om je te verplichten naar de reclames te kijken. Doorspoelen kan echter wel. 

Eldritch

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier het zelfde probleem na de laatste update, een x-aantal minuten in een keer door werkt niet meer. Bij het bekijken van een opgenomen programma en dan voice command  bijv.”  7 minuten door” en dan gaat hij alleen nog maar op zijn laagste snelheid vooruit spoelen. Ik mag toch hopen dat dit niet is om verplicht die storende reclameblokken te (versneld) kijken.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen! Er gaat inderdaad iets mis met het doorspoelen via de voice control. Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost!

Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen. 

Twissie

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bij mij met Nederlandstalige instelling hetzelfde probleem. Wat jammer is dat je tweemaal de klantenservice moet bellen, een nieuwe afstandsbediening krijgt toegestuurd, deze moet koppelen en dan weer het advies krijgt de koppeling over te doen, terwijl dit dus een bekend probleem is. Wellicht is het handig de klantenservice hiervan meteen op de hoogte te stellen. Scheelt tijd aan beide zijden.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag all, inmiddels moet deze issue opgelost zijn. Ik ben benieuwd of dit bij jullie ook het geval is? 

Eldritch

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, voice control werkt weer als vanouds.

Bedankt.

Just Dobby
Topicstarter
Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Doet het weer prima.. sorry dat ik niet eerder terugkoppelde..  *smile*

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic