Hallo allemaal,
Sinds (voor zover ik kan zeggen, beetje vreemde diensten de laatste tijd) een week ofzo is het kijken een stuk minder comfortabel geworden.. normaliter neem ik iets op en speel het daarna af, met op de juiste momenten of een "Skip 7 minutes" of de laatste maanden zelfs "Skip 8 minutes" er tussendoor.. dat werkte dan perfect.. afspelen werd gepauzeerd en ging 7 of 8 minuten verderop in de opname weer verder.. so far so good.
De laatste tijd als ik een "Skip 7 minutes" (staat natuurlijk op engels ingesteld) zeg gaat het afspelen op de langzaamste fast forward (vroeger 2x speed, 1 van de 4 pijltjes) verder.. dus beeld loopt door zonder geluid op dubbele snelheid vanaf het actieve timestamp..
Is dit een bekend probleem? Of is dit om reclames gefoceerd te laten kijken? Of zit er iets anders achter? Uit nieuwsgierigheid zou ik graag willen weten wat er aan de hand is, maar momenteel ben ik meer geinteresseerd in een oplossing / workaround...
Ideas, Anyone?
Bedankt voor het meedenken alvast..
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen! Er gaat inderdaad iets mis met het doorspoelen via de voice control. Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost!
Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen.
Goedemiddag all, inmiddels moet deze issue opgelost zijn. Ik ben benieuwd of dit bij jullie ook het geval is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wij hebben met de nederlandse instelling precies hetzelfde probleem. Het was zo fijn om bij je opnames snel door de reclameblokken te skippen. Hoop niet dat dit is gedaan om je te verplichten naar de reclames te kijken. Doorspoelen kan echter wel.
Hier het zelfde probleem na de laatste update, een x-aantal minuten in een keer door werkt niet meer. Bij het bekijken van een opgenomen programma en dan voice command bijv.” 7 minuten door” en dan gaat hij alleen nog maar op zijn laagste snelheid vooruit spoelen. Ik mag toch hopen dat dit niet is om verplicht die storende reclameblokken te (versneld) kijken.
Goedemorgen! Er gaat inderdaad iets mis met het doorspoelen via de voice control. Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost!
Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen.
Bij mij met Nederlandstalige instelling hetzelfde probleem. Wat jammer is dat je tweemaal de klantenservice moet bellen, een nieuwe afstandsbediening krijgt toegestuurd, deze moet koppelen en dan weer het advies krijgt de koppeling over te doen, terwijl dit dus een bekend probleem is. Wellicht is het handig de klantenservice hiervan meteen op de hoogte te stellen. Scheelt tijd aan beide zijden.
Goedemiddag all, inmiddels moet deze issue opgelost zijn. Ik ben benieuwd of dit bij jullie ook het geval is?
Ja, voice control werkt weer als vanouds.
Bedankt.
Doet het weer prima.. sorry dat ik niet eerder terugkoppelde.. *smile*
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.