1
Vraag
2
Reacties
trulier

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Voice afstandsbediening knop tv en bron werkt niet meer.

Ik heb een voice afstandsbediening.  De knoppen TV  en Bron op de afstandsbediening werken niet meer. Heb Panasonic tv.

 

Heb de batterijen al verwisseld, batterijen kwartier v verwijderd, afstandsbediening opnieuw gekoppeld. Alleen geen resultaat. 

 

Wie heeft er een oplossing. 

Dank u wel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @trulier! Een nieuwe afstandsbediening is onderweg, hoor 😉 Laat je weten of het daarmee weer lukt? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Druk je wel wel lang genoeg de voice control in dan praten en na praten los laten. Dat zou kunnen, anders zou je een afstandsbediening wissel kunnen aanvragen.

 

Moderators komen elke werkdag langs en pakken de topic's op en zullen dan eventueel vragen hoe en wat.

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

trulier
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Geprobeerd maar geen resultaat. Kan tv niet aanzetten met knop tv

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Druk een op de TV Knop en de 0 (nul) tegelijk voor 10 seconden, dan zou hij weer gekoppeld moeten zijn.

 

Schermafbeelding 2020-10-24 om 09.17.47.png

Als de afstandsbediening is gekoppeld druk je op de Home Knop en dan ga je naar tandwiel op rechts boven, vervolgens kies je tabblad  Beeld en Geluid > je ziet een Optie Koppel je Afstandsbediening aan apparaten

Klik deze aan en dan komt er een menu Koppel je TV - Klik deze aan en kan zijn dat Panasonic het in 1 keer doet, anders test met de volume knop omhoog omlaag of dit lukt, als dit uit eindelijk niet lukt dan vraagt ie een model  nummer van de TV, voer deze in druk OK.

 

Dan zou hij gekoppeld moeten worden.

 

Je kan ook rustig de stappenplan Afstandsbediening koppelen aan je mediabox 

trulier
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Dat had ik al geprobeerd met geen resultaat. Heb het toch nogmaals geprobeerd. Geen resultaat.  

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik ga vragen of er morgen de Ziggo medewerker een nieuwe wilt toesturen, dan kan je deze als reserve gebruiken. Kan gebeuren dat er een haperende tussen zit.

 

Meld het en dan hoor je het morgen van medewerker van Ziggo.

trulier
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Dank  je. Ik zal het melden hoe het afloopt. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Super dan je wel, ik zie topic voorbij komen, maar komt goed.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @trulier! Een nieuwe afstandsbediening is onderweg, hoor 😉 Laat je weten of het daarmee weer lukt? 

trulier
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Goede avond. 

Vandaag nieuwe afstandsbediening ontvangen. En hiermee is mijn probleem opgelost.  

Dank voor de ondersteuning. 

Grts

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic