1
Vraag
2
Reacties
denco2

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Voice afstandbediening tv: Koppelen lukt niet (meer)

Ik heb een Sharp tv en Mediabox xl 

En heb een voice afstandbediening dit ging hele lange tijd goed tot afgelopen donderdag naar 3dagen steeds de melding te hebben dat ik de batterijen van de ab moest vervangen heb ik dit donderdag gedaan sindsdien kan ik ik mijn tv niet meer bedienen met de ab de box werkt er wel op maar volume knoppen source knop tv aan uit werkt niet meer ik heb vrijdag een nieuwe ab bestelt deze gekregen ik heb voor de nieuwe te koppelen uit de oude de batterijen verwijderd zodat ik de nieuwe kan koppelen maar ook bij deze ab geen succes hij vind wel een tv en zegt dat het koppelen is gelukt alleen de volume toetsen werken niet en ik krijg steeds bij zender verwisselen weer de melding om de batterijen te gaan vervangen🤦🏼‍♀️

Ik heb de ab gereset de box gereset de tv aan en af gekoppeld via de klantenservice naar deze site verwezen want ik en de klanten service weten niet meer hoe ik mijn tv weer gekoppeld krijg heeft 1 van jullie voor mij de gouden tip 

Alvast heel erg bedankt😀

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @denco2 en welkom op de Community! Wat stom dat het niet meer lukt om de televisie te bedienen met de afstandsbediening en dat zelfs een nieuwe geen oplossing geboden heeft. Goed dat je bij de Community aanklopt voor de gouden tip! 

Het stappenplan om de afstandsbediening te koppelen aan de tv had je doorlopen begrijp ik. Ook wanneer je de batterijen voor minimaal 30 minuten (uit beide) afstandsbedieningen haalt en vervolgens het koppelproces opnieuw doorloopt, lukt het niet? 

Bekijk in context

denco2
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat had ik gedaan inmiddels weer nieuwe ab gekregen en die doet het wel weer bleek een update van de box te zijn en de ab 😱

Bekijk in context

3 Reacties 3
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @denco2 en welkom op de Community! Wat stom dat het niet meer lukt om de televisie te bedienen met de afstandsbediening en dat zelfs een nieuwe geen oplossing geboden heeft. Goed dat je bij de Community aanklopt voor de gouden tip! 

Het stappenplan om de afstandsbediening te koppelen aan de tv had je doorlopen begrijp ik. Ook wanneer je de batterijen voor minimaal 30 minuten (uit beide) afstandsbedieningen haalt en vervolgens het koppelproces opnieuw doorloopt, lukt het niet? 

denco2
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat had ik gedaan inmiddels weer nieuwe ab gekregen en die doet het wel weer bleek een update van de box te zijn en de ab 😱

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn dat het met een nieuwe afstandsbediening weer als vanouds werkt @denco2. Bedankt voor jouw terugkoppeling! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic