1
Vraag
2
Reacties
rellum62

Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Voice afstandbediening doet het niet

Mijn next en afstandbediening doet het normaal, echter als ik op de voice knop druk zie je op het scherm de knop, maar op inspreken reageert deze niet. Ik heb al een nieuwe mediabox next ontvangen, maar ook hier hetzelfde. 

 

Weet iemand hoe dit op te lossen.?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rellum62
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dit was niet de oplossing. Ondertussen verder na zitten denken. Een en ander uitgeprobeerd en de oplossing gevonden.

 

Mijn vriendin heeft minder gehoor en heeft hiervoor extra apparatuur. Deze was met een optische kabel op de next aangesloten. Na verwijderen van de optische kabel werkte de Voice knop weer. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Het is vervelend als het niet werkt, maar als je de Voice knop indrukt 2 seconde wacht doet hij het dan wel, en reageert de Afstandsbediening wel op de nieuwe Next anders even met TV en de 0 (nul) toets 10 seconde weer activeren.

 

Hier vind je de voice overzicht van de Next: Stembesturing met de Voice Afstandsbediening 

rellum62
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dit was niet de oplossing. Ondertussen verder na zitten denken. Een en ander uitgeprobeerd en de oplossing gevonden.

 

Mijn vriendin heeft minder gehoor en heeft hiervoor extra apparatuur. Deze was met een optische kabel op de next aangesloten. Na verwijderen van de optische kabel werkte de Voice knop weer. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Kijk dat kan ook nog, ben blij dat het alsnog is opgelost. Dank je voor de terugkoppeling.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic