1
Vraag
2
Reacties
Bjeurrn

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voice afstandbediening Media Box XL koppelen met TV (LG 55UK6470) werkt niet meer

Goedenavond,

Sinds een aantal weken werkt mijn Voice afstandbediening van de Mediabox XL niet meer met mijn LG TV. Vertrouw me als ik zeg dat ik alle mogelijke aangedragen oplossingen heb ik geprobeerd. De batterijen wisselen, een nacht eruit laten, alle apparatuur resetten, alles losgekoppeld en individueel getest, alle andere TV’s van de stroom gehaald en 9999 viercijferige modelnummers geprobeerd bij het koppelingsmenu van de Mediabox XL. De enige oplossing die af en toe blijkt te werken is een nieuwe afstandbediening. 

Is er inmiddels een nieuwe oplossing bij jullie bekend? Of rest mij niets anders dan een nieuwe afstandbediening aan te vragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 518Oplossingen
  • 1753Likes

@Bjeurrn Wat ontzettend frustrerend dat het probleem blijft terugkeren. Na een x periode iedere keer een nieuwe afstandsbediening gebruiken, lijkt me ook niet bepaald een duurzame oplossing. Mogelijk biedt de afstandsbediening met toetsenbord inderdaad uitkomst, zoals @Visser_ voorstelt. Laten we het een kans geven, niet waar? Je ontvangt de afstandsbediening zo snel mogelijk. De Track & Trace code volgt nog per e-mail. Laat je ons weten of het heeft gewerkt? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Visser_

Level 17
  • 3188Posts
  • 103Oplossingen
  • 1444Likes

Hoi @Bjeurrn ,

Ik dacht dat de oude QWERTY afstandsbediening ook nog aan te vragen valt, wellicht werkt die wel goed.Een moderator zal daarvoor nog langskomen.

Die kan je dan instellen volgens deze instructie:

https://community.ziggo.nl/t5/Kennisbank/Hoe-stel-je-de-Mediabox-XL-Horizon-qwerty-afstandsbediening...

Misschien heb je die AB ook nog wel liggen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 518Oplossingen
  • 1753Likes

@Bjeurrn Wat ontzettend frustrerend dat het probleem blijft terugkeren. Na een x periode iedere keer een nieuwe afstandsbediening gebruiken, lijkt me ook niet bepaald een duurzame oplossing. Mogelijk biedt de afstandsbediening met toetsenbord inderdaad uitkomst, zoals @Visser_ voorstelt. Laten we het een kans geven, niet waar? Je ontvangt de afstandsbediening zo snel mogelijk. De Track & Trace code volgt nog per e-mail. Laat je ons weten of het heeft gewerkt? 

Visser_

Level 17
  • 3188Posts
  • 103Oplossingen
  • 1444Likes

@Bjeurrn,

Gaat het met de nieuwe afstandsbediening wel goed?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic