Ik heb vodafone en ziggo vorig jaar al gekoppeld aan elkaar en het werkte toen prima, we hadden een gratis tv pakket naar keuze maar sinds een maand of 2/3 is in eens het gratis tv pakket eraf maar alles is nog wel gekoppeld. In mijn account waar ik een pakket kon kiezen staat nu ook dat ik "moet combineren met vodafone". Allemaal heel raar dit er is niks veranderd aan de abonnementen behalve dat er een extra fox sport pakket is aan toegevoegd maar dit zal het probleem wel niet zijn toch neem ik aan? Weet iemand wat ik nu kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Kayy10, welkom op de Community. Apart dat het zenderpakket opeens weg was en zonde dat je daarom opeens naar een andere zender moest kijken. Goed dat je dit even checkt, want wanneer je Vodafone en Ziggo combineert, hoor je gewoon de Gratis Extra's ontvangen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en het gratis extra zenderpakket weer is toegevoegd. Geniet ervan!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Ben je onlangs verhuisd? Zo ja, heb je bij Vodafone je nieuwe adres ook doorgegeven?
Als je niet verhuisd bent, zou ik anders even contact opnemen met Vodafone. Ik neem aan dat je Ziggo goed staat anders zou je thuis geen diensten krijgen.
Groet,
Evert
Nee ik ben niet verhuist alles is precies het zelfde als een jaar geleden er is niks veranderd
Vreemd… Ik kan als medeklant echter niet zien wat er verkeerd gaat. Ziggo medewerkers komen hier de komende dagen vanzelf langs in het topic 🙂
Waarom belt u niet even met de klantenservice van Ziggo? Dan maken ze het wel in orde.
Ja ik kan nu niet meer bellen, doe ik morgen wel even maar wel heel vreemd dit waarom zomaar in eens mijn pakket weg is. En hierdoor moet ik nood gedwongen naar Ziggo sport kijken naar een switch programma wat 3x niks is.
Ik krijg namelijk ook gewoon mijn €5 korting en dubbele data op mijn vodafone abonnemten.
Hi Kayy10, welkom op de Community. Apart dat het zenderpakket opeens weg was en zonde dat je daarom opeens naar een andere zender moest kijken. Goed dat je dit even checkt, want wanneer je Vodafone en Ziggo combineert, hoor je gewoon de Gratis Extra's ontvangen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en het gratis extra zenderpakket weer is toegevoegd. Geniet ervan!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.