Ik heb inmiddels 3 suks "Next Mini"in huis. Een gratis, bij het abonnement. Twee op huurbasis.
Het werkt prima. Nu heb ik 4 TV 's in huis, en wil de bekabeling opruimen. Dat betekent, dat ik een vierde
Next Mini wil bijhuren. Ik heb telefonisch contact gehad. Inmiddels drie medewerkers met verschillende lezingen. Wel en niet dus. Onduidelijkheid alom. Voor mij is deze vraag essentieel.
De ontvangst met internet zou minder zijn..... Ik gebruik nooit meer dan twee TV's tegelijk. Dus dat argument klopt in mijn geval niet. Graag duidelijkheid hierover. Ik ben met een verbouwing bezig. Deze vraag is dus erg belangrijk op dit moment. Telefonisch wordt ik niet wijzer. Klantenservice voorziet nauwelijks in schriftelijke vragen!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Template Ik citeer alleen een stuk uit de krant, nergens staat dat de volledige klantenservice in Suriname zit.
Het artikel geeft wel aan hoe call centers werken, gestationeerd in Nederland verwacht ik niet dat deze beter opgeleid /geïnformeerd zijn.
@Steefb Indien ze in Nederland zitten, zal de klant van zo'n call center er eerder bovenop zitten.
@Template met de huidige krapte op de arbeidsmarkt, kan een klant van een call center niet veel uitrichten. Uitzonderingen daargelaten maak je daar geen carrière van.
@RoWi. De klant van een call center is gewoon de opdrachtgever, uiteraard kan deze wel iets uitrichten. Als bijvoorbeeld Webhelp, Teleperformance, Youce etc een opdracht gever hebben. Kan de opdrachtgever alsnog cherry picking toepassen.
er word inderdaad gebruik gemaakt van een callcenter in suriname (paramaribo), maar ook callcenters in Nederland, mensen die vanuit huis werken en volgens mij ook medewerkers van VZiggo zelf
En nu weer on topic of het nu de klanten service is op de kantoren van Ziggo zelf of een callcenter waar dan ook ter wereld doet er niet veel toe. Het staat en valt met de training en de interesse van de medewerker. Het verschilt enorm met wie je aan de lijn krijgt. En we weten hier allemaal wel hoe complex Ziggo in elkaar zit vanwege alle erfenissen uit het verleden. En alle huidige bijna niet te volgen wijzigingen van abonnementen en dergelijke.
Eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat er al drie Mini's besteld kunnen worden. Bij de Next was het heel lang hooguit 1 en later weer maximaal twee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.