HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi, ik heb Videoland via Ziggo maar hoe krijg ik ondertiteling erop. De drie puntjes drukken werkt niet
Groeten Andre
Opgelost! Ga naar oplossing.
ondertiteling bij videoland wordt niet ondersteund met de mediabox xl en next
https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/202148962-Zijn-alle-video-s-Nederlands-ondertiteld-
ondertiteling bij videoland wordt niet ondersteund met de mediabox xl en next
https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/202148962-Zijn-alle-video-s-Nederlands-ondertiteld-
oh okè wordt wel tijd dat videoland er wat aan gaat doen in vergelijking met andere streaming diensten videoland stereo en in hd
toen ik vroeg geen 4k
netflix disney etc ondersteunen al lang 4k en aantal zelfs met dolby atmos loopt achter videoland
of videoland daar ooit iets aan gaat doen heeft ziggo denk niks over te zeggen
dolby atmos is met de next niet mogelijk
dus zou videoland dat ooit ondersteunen dan zal het niet via de next kunnen
er is ook chromecast ultra of de nieuwe chromecast ondersteund het wel en nieuwere tv s zijn steeds vaker met dolby atmos ondersteuning ik vind de nieuwe firmware van de mediabox next Een voor uitgang maar is de vraag niet van dit topic daar geef je al antwoord op @anoniemforum 😁
Hallo,
werkt het nog altijd niet om met de Next en dan in videoland een ondertiteling aan te zetten?
Hallo @Maud , bedankt voor je reactie.
Erg jammer, dan moet ik dus toch nog casten naar mijn tv of via mijn smart TV menu kijken.
Groeten,
Jos
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...